Las Vegas, dag 2

North America » United States » Nevada » Las Vegas
November 21st 2008
Published: November 24th 2008

Flamingo'sFlamingo'sFlamingo's

Op het binnenplein van het 'Flamengo' hotel.
Dag twee in Vegas. We besluiten de andere kant van de strip te gaan verkennen, vooral omdat de vrouwen naar het M&M museum willen gaan kijken, ik ben ook wel eens benieuwd.
We zijn er niet op vijf minuten, we nemen onderweg rustig de tijd om alles te bekijken.
Onderweg boeken onze reisgezellen tickets voor 'Zumanity', een show van Cirque Du Soleil. Mij zegt het niet zoveel en de tickets zijn me ook veel te duur. We besluiten te passen voor deze opportuniteit.
Tegen de avond krijgen we allemaal honger en we besluiten te gaan eten bij Hooters.
Na het eten lopen we HetPlanet Hollywood complex voorbij en zien we dat Transporter 3 in wereldpremiere gaat en dat de rode loper ontrold is om hoofdrolspeler Jason Statham te verwelkomen.
Sven en ik besluiten snel naar het hotel te gaan om de vesten terwijl de vrouwen wachten in de meute om de acteur te zien.
Eens terug is die vent nog steeds niet aangekomen (vertraging vliegtuig) en moeten Sven & Melissa er vandoor om nog op tijd te zijn voor Zumanity. Ilse hadondertussen wel gratis kaarten gekregen voor de film, machtig!
We scheiden onze wegen en tien minuten later komen 'de sterren'
ParijsParijsParijs

We naderen hotel 'Paris'. Gnomen vanaf een brug over de straat.
aan. De verassing is groot als blijkt dat ook Sylvester Stallone een van de genodigden is, Ilse gaat uit haar dak voor haar tieneridool. Door al het volk is hetmoelijk om ales netjes op foto vast te leggen. Ik ben content dat we naar de film kunnen gaan kijken!
Achteraf spreken we af met de andere twee en wisselen we verhalen uit onder genot van een Guinness (of twee...)

Harley Davidson CafeHarley Davidson Cafe
Harley Davidson Cafe

We lopen even binnen om iets te drinken. Binnen staat het vol harleys natuurlijk.
De coca-cola ijsbeer.De coca-cola ijsbeer.
De coca-cola ijsbeer.

Rollercoaster.

Doorheen het hotel.
Dinners in 'Hotel New York New York'Dinners in 'Hotel New York New York'
Dinners in 'Hotel New York New York'

Daar gaat ook de Zumanity show door, in een zaal op het einde van de straat.
MGM Grand hotel.MGM Grand hotel.
MGM Grand hotel.

Gekend voor zijn leeuwenkooi.
LeeuwLeeuw
Leeuw

van den onderkant.
Etenstijd!Etenstijd!
Etenstijd!

Hooters!! Heel lekker eten...
VrijheidsbeeldVrijheidsbeeld
Vrijheidsbeeld

Replica aan het New York New York hotel.
Sly.Sly.
Sly.

De beste foto die ik heb kunnen nemen jammer genoeg.

Tot: 0.125s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 47; dbt: 0.0878s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb