Jachim's Guestbook

28th July 2015

Mooi
Nogal veel trapkes moeten doen zekers?
From Blog: Bavaria

uitnodiging!
Jachim en Ilse , hierbij worden jullie uitgenodigd om ne keer ne avond ( wanneer dat jullie past , jan-feb-maart 09)alles van jullie reis te komen vertellen in geuren en kleuren en beelden........... kzorg wel voor een hapke en een drankske... als jullie me maar vertellen hoe je aan zo'n reis begint en organiseert enz... denk dak volgend jaar ook weg ben........hmm goeie terugreis yow GG

einde
geniet nog van de laatste dagen! breng wat zon mee!

brand.
Morgen rijden we verder langs de kust omhoog naar San Francisco terug, onderweg houden we nog ergens halt voor 1 nacht in de buurt van Santa Barbara... Dus misschien scoor ik nog wel wat foto's. Straks gaan we naar een optreden, laatste groot feest voor we terugkomen, vrijdag zijn we terug.

werk
Gelegenheid genoeg, zelfs in IT. Moesten we willen is't redelijk rap geregeld, zeker als ge dan nog viertalig zijt.

werk?
geen werk gevonden daar? kwestie dat we aan goedkoop logies geraken!!!
24th November 2008

we kijken onze ogen uit!
sjiek, sjiek, sjiek. Ik zal ook al maar spaarcentjes aan de kant beginnen leggen als ik dat hier zo allemaal bekijk...
24th November 2008

prachtige reis! (en blog) tlijkt me teveel van tgoeie om in ene keer mee te maken! jaloerse groeten en ne goeie reis verder grtn aan obama gg

Santa Barbara
Dag Jachim, Ilse, nu dat jullie daar in Los Angeles toch in de buurt zijn, ga je niet eens de schade opmeten der bosbranden in Santa Barbara??? Pa
24th November 2008

ELVIS al gezien of ....... eddy Wally?

$$$$$$
ik zie geen dollarbiljetjes rondvliegen!

Inderdaad.
Ik zou het zeker eens overwegen. Wij liggen aan een totaal van ongeveer €2000 de kop... dus vroeg boeken en ge kunt goedkoop gedind zijn. Alleen opleteen in Nevada, alles is er spotgoedkoop, maar ze trommelen uw geld wel af aan fooien, gokmachines en andere kleine fratsen. Ze wringen zelfs de penny ($0.01) uit uw zakken als ze even kunnen.
20th November 2008

ook
wij gaan ok eens tijd en geld moeten vrijmaken om al dat moois te bewonderen ter plaatse.

blauw
machtig blauwe lucht
From Blog: Monument Valley.

mahtah
mahtah landskap!
From Blog: Monument Valley.

Klopt.
De grootste opervalktes zijn inderdaad verlaten. Van de ene naar de andere stad reis je sowieso tussen mooi maar verlaten niemandsland. Vegas wordt 1 grote drukte. Ge zult wel zien.
18th November 2008

verlaten
de streken zijn mooi, maar zien er bij wijlen toch eenzaam en verlaten uit. benieuwd wat las vegas te bieden heeft??
10th November 2008

goed toegekomen?
we wachten op de eerste lading fotoooos. hopelijk goed toegekomen!

Tot: 0.115s; Tpl: 0.004s; cc: 12; qc: 40; dbt: 0.0854s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb