Så er det imorgen!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » California » San Diego
January 20th 2010
Published: January 20th 2010
Edit Blog Post

Hm, hvordan mon det kommer til at gå imorgen??



Sidder lige nu og prøver at sammensætte et midlertidigt skema for imorgen og torsdag. Det er virkelig svært og uoverskueligt - og sammentidig skal jeg også finde ud hvor de forskellige lokaler ligger. Har ingen idé om hvor langt tid det tager at komme fra A til B!
I kan se på kortet hvor stort et område det drejer sig om, og det tager nok lidt tid før jeg får helt styr på det!

Idag har det været rigtig dårligt vejr. Både regn og storm på samme tid! Det ser desværre ud som om det bliver ved de næste par dage😞 Så har været nødt til at købe en paraply. Jeg synes også det har været meget koldt i dag, men fryser generelt meget, da mit værelse er meget meget koldt.

På billederne kan I få et lille indtryk af, hvordan skolen ser ud.. Jeg synes den er stor, men har fået af vide at UCSD (University of California, San Diego), er 4-5 gange så stor som SDSU! Så er egentlig glad nok for at gå på denne "mindre" skole😊

Er meget spændt på imorgen og de komne dage - kan mærke, at jeg har lidt sommerfugle i maven, men det skal man vel også have😊
Min veninde Camilla fra Norge læser til lærer, så hende får jeg desværre ikke nogen fag med, men har snakket lidt med de 3 andre piger fra DK, så håber lidt vi kan følges til de fleste fag. Nu må vi se.

Håber I alle har det godt og nyder vintervejret😊





Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.256s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.205s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb