MEXIKO

Published: April 29th 2008

Pailazokeriak parkeanPailazokeriak parkeanPailazokeriak parkean

200pertsonan aurrien txo!
Haber Kubatik bueltau gitzen ia, MExiko DF ra. 30 milioi pertsona uste dot bizi diela munduko hiririk handixenian, ta han 6 egun in gauen centroko (Zocalo)ko albergue baten. Aztekan ruinak, parke nahiko kutriak eta metrua bisitau gauen (atzalde osuak metruan...). Por cierto, 5 horas en Mexiko y primera mordida: salimos a comer los primeros tacos, en un puesto de la calle nos sentamos... pedimos unas birras, nos traen y al rato aparece la policia super pro, nos dicen ke en la calle no se pude tomar y ke multa seria o al calabozo de 24 a 36 horas. Total, les decimos ke estamos en un restaurante y nos han ofrecido ellos la bebida, ke no hay derecho... nos llevan a un callejon pero aguantamos ahí 1 hora discutiendo y por fin nos dicen ke el señor ke nos ha grabado kon la camara ha dicho ke bale, ke no hace falta ke le paguemos y ke su super jefe tampoko kiere ke nos llevemos mala impresión, asike somos libres. Kerian pasta.

DFtik Acapulcora juenginen, oso turistikua zala jakinda be, bertan ibaik lana topauko zauelakuen edo, eta boda batera inbitauta geundelako. Baina azkenian ni boda, ni kurro y nos fuimos a un pueblo de al lado. Oso lasaia, merkia eta hondartza ondoko etxe baten abitazino handi bat alkilau gauen. Total ke han 3 egun ingauen, surf apur bat eta atzaldetan korrika, flexinuak eta abdominalak itxen, jaja, eta CAPOEIRA plaian, eguzkixa sartzen zan bitartian, mas bien! ta handik beste herritxo batera , beste kabana batera plaia onduen, lasai lasai... ta oin heldu gare a Puerto Escondido, dauela pacifikuan be, es un pueblo bastante grande, de surferos, politxa da baina hostela nahiko urrun dau plaiatik eta centrotik. Kontua da ke bungalow bat daukogula, 13 euro hiruron artien, ta dauko sukaldia sofak, literak una cama de matrimonio iguald e ancha ke de larga... portxe, una casa super guapa, ta beste hiru bungaloerekin konpartiruta edo, piscina bat, dana palmera eda sombrak... oso ondo gauz ikusten dozunez. Hemen aste bat edo egongo gara eta gero kostaldetik jarraitxukou, ondoren Txiapas aldera igotzeko (Oso oso politxa omen da) ta azkenik Karibera berriro.

A, por cierto, Pitx acaba de pasar una noche en la carcel, jajaja. El finde hemos salido los dos días, dándole al tequila caliente a palo seco y liandola un poko en los bares. A mi hoy no me dejaban entrar a uno. Lo peor, despues de hacer el maricon en una disco (la peña nos preguntaba si eramos putos), pitx sale a mear y justo pasa una megapatrulla de 10 polis por la playa donde meaba. En 5 minutos ya estaba montado en la ranchera camino al calabozo. Fuimos detras pero hasta el dia siguiente no hemos podio pagara la fianza y sacarle. Dice ke se ha echado unas risa con los borrachos y personajes ke habia en la celda, jeje.

Hurrengorarte!!!!

MNAMNA
MNA

Merezi dauen museo bat

Tot: 0.08s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 52; dbt: 0.0482s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb