36.den - presun teplice (stop jested)


Advertisement
Europe
September 13th 2020
Published: November 29th 2020
Edit Blog Post

Vcera zistene, ze som urobil chybu, ked som vybral dalsiu zastavku teplice. Ono som neako zle kukol do mapy a bol som v tom, ze z teplic je to super blizko do ceskeho svajciarska, co je omyl.

Dnes opat turistika.

Ide sa na jested ale nie lanovkou ale pekne pesi.

Z nasho ubytka to malo byt k parkovisku vyprez autom par minut ale opat vydrbanci opravuju cestu. Tak mensia zachadzka.

Chuj som sa nechal navigovat opat auto navigaciou a nie niecim online, tak sme aj dopadli.

Na dalnici dalsia rozkopavka a uzatvorenie jedneho zjazdu, takze zachadzka cca 30km.

Uz ma fakt seru tito kokoti aj s ich uzavierkami. Cela republika rozkopana. Pici tam.

Nadchadzka fakt velka, som to chcel aj vzdat ale julia ma nakoniec presvedcila nech ten jested dame.

Pozitivum bolo, ze som si aspon zajazdil vo fajn serpentinach v lese.

Parkovisko prazdne, parkovne nesmelo chybat ale 50kc ma nezabije na den. par ludi parkovalo odstavenych pred parkoviskom free.

Naskakujeme na zltu a pohodovym lesom s kopou hribou (zvacsa muchotravky) prichadzame k utvaru kamenne vrata.

Odlovena keska, vysplhanie sa na skaly a kochanie sa peknym vyhladom.

Menime zltu za cervenu a prichadzame na sklanu vyhliadku cerveny kamen.

Na vrchole kopa otravnych malych musiek avsak o jedno poschodie nizsie uz vsetko v pohode.

Relax na piknikovom stole.

Kochanie sa nadhernym vyhladom na zalesnene plochy, jested.

Pri zostupe sa mi uvolnil velky balvan pod nohami ale ustal som to.

Pri odchode miname par turistov, tych je na tejto trase minumum.

Vraciame sa kusok nazad po cervevnej a miernym stupanim pokracujeme k jestedu.

Este si davame odbocku k mohyle letcov ale tam neni ziadny vyhlad, iba kusok lietadla, fakt mini kusok.

Ako ideme blizsie k jestedu a napajame sa na modru, ludi pribuda.

Opat dost insta turistov a ludi co by mimo korony nikdy na turistiku nesli.

Zaverecne strme stupanie a uz sme na asfaltke co vedie k jestedu.

Auta sem nesmiu, avsak motorky hej.

Tak dost vela motogangov na vrchole.

Ani tu nechybaju prijebane rodinky. sandale, bile ponozky a pastika.

Vyhlad fajn ale z cerveneho kamena to bolo lepsie. Vacsi klud.

Tu klud narusuju aj lanovkovy turisti.

Ludi ozaj dost, na snezke prevladlali poliaci, tu ich vystriedali nemci.

Po kavicke nazad na parkovisko.

Tentoraz uz ideme po kvalitnej asfaltke.

Zelena nas vypluva pri nasom aute.

Cestou pobavil jeden chalan (11r), sa pytal ci tato cesta vedie na jested.

Opat fajn serpentinami ideme smer teplice.

Pekne dedinky, doprava minimalna, kedze ideme bocnou cestou.

Pobavila dedinka s nazvom mimon.

Doksy, ceska lipa, ustek, kravare. Vsetko zname miesta z detskych cias ked som sem chodil s babi a dedi prakticky kazdy rok.

Povodne som sa chcel zastavit aj v kravaroch a kuknut cinter, co mi aj julia pripominala ale nakoniec som od toho upustil.

Okolie rovinka s kopou rybnikov.

V litomericich si davame pauzu na obed.

Prave sa tu kona zahrada cech, tak vsade kopa aut a ludi.

No vystavisko je nastastie mimo centra.

Auto parkujeme pri bus/zel. stanici a smer historicke centrum.

Vonku riadne pecie.

Na cestach stoja chlapici v reflexnych vestach co riadia dopravu, bo uz spominana zahrada cech.

V meste malo ludi, namestie a budovy pekne. Len klasicky v strede namestia je parkovisko, tak to dost kazi historicky dojem velmi pekneho mestecka.

Uz sme dlho nemali s juliou spor, tak v tomto meste jeden zacina. Klasika opat nieco kvoli jedlu.

Prechadzka kusok po moste smerom do terezinu ale ten nakoniec nenastevujeme.

V tejto krajine je dost cyklistov. Co nepochopim naco rodicia beru male deti na hlavne tahy. Jeden takyto tatinek tu spravil riadnu kolonu.

Z fajn mestecka uz ideme plnou ciarou do teplic.

Ubytko oasis teplice je dost mimo centra.

Najskor parkujem na velkom parkovisku oproti. Tam nic moc budova a ludia v okoli tiez divny, rovnako ako v liberci.

Toto ubytko je cele zrekonstrovane, nasa izba neni este ready, tak dostaveme upgrade do deluxe izby.

Ta velmi pekna.

Ubytko vlastnia vietnamci. Julia sa s nimi bavila ang, bo vsetky ubytka vybera ona a aj bookuje. Platime samozrejme raz ja, raz ona. No a niekedy ju necham nech potrapi cechackov s ang.

Po ubytovani smer centrum co je trosku dalej.

Cestou kopa azijskych restik a podivnych ludi.

Centrum moc neoslnilo, zato vsak prekvapila zamocka zahrada.

Ta uplne obrovska s jazerom a zivim vystupenim jazzovej kapeli.

V parku sa dalo povozit i na koci.

V okoli kopa kupelov. To ma dost prekvapilo, bo o tepliciach som vedel, ze je tam len futbal.

Tato kupelna cast mestecka velmi pekna, no restiky tu zivali prazdnotou a vyzerali dost luxusne.

Mix ludi uz tu bol lepsejsi, normali trochu eliminovali divnych ludi (bezdaci, alkaci, fetaci, grazli)

Veceru vybavujeme v pho vietname na terase.

Jedlo skvele, obsluha tiez. Odporucam

V centre zaujimavost. Na jednej ulici kebab vedla kebabu a na druhej zasa azia vedla azie.

Riadne najedeny smer nazad ubytko.

Ale este mensia zastavka na pivecko v teplickom pivovary monopol .

Dnu uplny luxus ala roky z prvej republiky, no ceny normalne.

Skupinka mladych tu bola na drinku v dobovom obleceny.

Pivo vynikajuce, obsluha tiez.

Ako som tak listoval menu, neodolal som pecenym rebierkam.

Ledvaj som to do seba natlacil aj s juliou. Dve vecere som uz dlho nemal.

Tuto restiku jednoznacne odporucam. Skvely interier, obsluha, pivo, jedlo.

Na cestu domov kupujeme 6 flias rozneho piva. 3 pojdu na svk a 3 do nemecka.

Pred ubytkom este preparkovavam auto, na hlavnu cestu, hned pod okna.

Ak by tu nebolo tolko divnych ludi, tak by teplice boli fajn mesto. Resp ak clovek ostane byvat v kupeloch.

Zajtra opat presun a dost dlhy.

Advertisement



Tot: 0.055s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0299s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb