Dag 9: Nessie, midges en bloedmaan

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom
September 27th 2015
Published: September 28th 2015

We lieten Skye achter voor het vasteland en maakten onze eerste stop nogmaals bij Eilean Donan Castle. Deze keer was het weer veel mooier en kon Glenn mooiere foto’s maken van het kasteel. Hij stond daarbij bijna in het loch. Na een koffie en een chocomelk, konden we de reis weer verderzetten. We maakten nog enkele tussenstops, waaronder Loch Ness. Je kan niet naar Schotland gaan en het bekendste loch niet bezoeken. Op zich is dat niet de moeite waard, maar wij hadden geluk! Want wij hebben het monster van Loch Ness gezien! (zie maar naar de foto’s)

Verder gingen we een kampeerplek zoeken. Vandaag gingen we weer wildkamperen. Het gebied was veel te toeristisch, maar na lang zoeken vonden we een plekje. Dit plekje had ook zo zijn nadelen. Het was er enorm prachtig van uitzicht en we hadden een enorm zicht op de lucht op de bloedmaan van vanavond, maar de kampeerplaats was overstelpt met midges! Kleine irritante vliegjes die bijten. Enorme zwermen. Waarschijnlijk hadden we onze tenten midden in een nest gezet …

We genoten (in de camper weliswaar, veilig van de vervelende midges) van het prachtige uitzicht bij een bord kip met rijst en curry. We speelden weer een avond Dungeons & Dragons en zetten onze wekker op 3u om van de bloedmaan te kunnen genieten. Ik sliep door mijn wekker, maar gelukkig maakte Glenn me wakker tegen 4u zodat ik toch wat van dit prachtige, zeldzame fenomeen kon waarnemen. Ik ging terug slapen en Glenn ging nog door tot half 6 ’s morgens!!

Ik sliep al wat vroeger!

Slaapwel allemaal!

29th September 2015

nessie
pas maar op de kans is groot dat ge nessie mee naar huis brengt!
29th September 2015
NESSIE!!! WE HEBBEN HET MONSTER GESPOT!!

nessie
gullie ni ze mannekes, het is duidelijk de Rik die met een erectie aan t badderen is, woehahaha!!

Tot: 0.054s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 25; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb