Dag 10: Rijden, rijden en wifi!

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » Scotland
September 28th 2015
Published: September 28th 2015

Na eens goed uit te slapen (het was nodig na vannacht), vertrokken we richting Stirling. Onderweg leerden we dat Schotten ook wel degelijk doen aan wegenwerken, want we hadden wel even file van zeker een uur (bij deze was de heimwee naar ons Belgisch werelderfgoed ook weer opgelost). Zonder al te veel tussenstops kwamen we aan in Stirling. Een kleine, gezellige camping met hele goede wifi! Gelukkig, want zo kan ik de achterstand van travelblogs weer ineens goedmaken. Terwijl ik dat deed, ging de rest naar de winkel en bij terugkomst aten we hotdogs. Het uitzicht was ook deze keer fenomenaal met het Wallace Monument op de achtergrond en als eerste zicht als we uit onze tent kruipen. We aten lekkere hotdogs, maakten allemaal gebruik van de beschikbare wifi. Travelblogs uploaden, nieuws uit België checken en videochatten met geliefden, zaten bij de wifi-activiteiten. ’s Avonds speelden we nog een spel en gingen we slapen. Morgen Stirling castle en het Wallace Monument bezoeken. En niet te vergeten: De 27steverjaardag van Chris!

PS: Bij het prutsen aan zijn GSM, heeft Glenn alles gereset, dus kan hij even geen smsjes of andere dingen meer sturen.

Slaapwel!

feestelyke verjaardagsgroetjes voor Chris
29th September 2015

Ze zegt dat je bedankt bent! :)
Hot dogs with a view

hotdogs
gullie ni ze mannekes, daddis de Rik ni aan tafel, daddis nessie mé groten honger!

Tot: 0.083s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 25; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb