Dag 1 en 2

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » Wales
July 11th 2011
Published: July 11th 2011

Na een ontroerend afscheid vertrokken we thuis om half 3 om tegen 17u op den boot te stappen richting the United Kingdom!

Nadat we ons geinstalleerd hadden in onze kajuit en een aperitiefke hebben gedronken in de bar, schoven we meteen aan aan het geweldige buffet.
Buikje rond, een kleine wandeling op het deck en daarna, cinema! True grit, een relatief goede film die traag opgang komt. Resultaat: eerste halfuur van de film geslapen.

Vervolgens terug naar de kajuit om te gaan slapen en het uur te veranderen naar een uur vroeger. Joepie! langer slapen! maar goed ook! want om 8u stonden we op om weer te gaan ontbijten. Toen we wilden gaan eten, lag de papa en de noenkel nog te snurken in hun kajuit (ja, wij hebben het met de grootva en zijn 'dromenvanger' moeten doen.)

Naar den auto en van de ferry af! Voor ze te weten komen wie er in onze kajuit sliep!
op naar de 'volgens de greutva' gigantische markt, waar we de greutvamobiel uittestten.

Terug in den auto, door de prachtige uitgestrekte met schapen en koeien gevulde weiden cruisen.
Met de nodige pi(t)sstops raakten we dan uiteindelijk op onze bestemming!

Wales, het land waar de schapen zich onophoudelijk vermenigvuldigen en de taal onleesbaar is!
Nog speciefieker, de Bryn Llewelyn guest house!
Een gezellig B&B'ke.

Gegeten in een soort van frituurke en dan komen we bij het moment van bloggen aan.
Morgen zijn we er weer!

Groet!
De familie De Vree

(schrijver Rick De Vree)

Tot: 0.283s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.1179s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb