NEDEN İSVİÇREDEYİM ?


Advertisement
Switzerland's flag
Europe » Switzerland » South-East » Lugano
May 22nd 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PARMA-LUGANO


Geo: 46.0036, 8.9534

GÜN 24 Günlerden Cumartesi
Parma dan çıktık yola selam verdik sağa sola.
Hedef Porlezza.
Porlezza, Lugano gölü kıyısında, asude bir tatil yeri.
İtalyan kesiminde gayet tabi.
Yolumuzun üzerinde Milano var ve onu by pass etmemiz gerekiyor .
Otobana girdiğimizde bir telaş bir telaş ...
Bir ton taraftar ,Milano da Inter-Bayern Münich arasındaki Avrupa şampiyon kulüpler finaline gidiyor.
İtalyanlar arabaların içinde yırtınıyorlar.
Söylemeye gerek yok ki, bizi kessen lacivert siyah akar ...Inter in renkleri.
Otoban, ödeme noktalarında onları gaza getiriyorum.
Yumruklar havaya filan...
Milano'ya yaklaşınca trafik yoğunlaştı.
Nermin (GPS) bizi manasız yerlere doğru sürükledi .
Bir taraftan güvenmiyoruz bir taraftan da ona uymaya çalışıyoruz.
Beynim ile Nermin zaman zaman çatışmaya giriyor.
Neyse ki Milano'dan kıvrıldık ve Como yu bulduk .
Benim yerim Lugano gölünde olduğu için devam ettim.
Bir de ne göreyim İsviçre Hududuna varmışım.
Kendime olmadık küfürleri ediyorum.
Ulan benim İsviçre de işim ne ?
İsviçre vizemiz de yok ..
Kendime lanetler yağdırıyorum.
Bu hıyarlığı nasıl yaptım diye döğünüyorum.
Trafik o kadar yavaş akıyor ki, yapacak bir şey yok ..geri dönmek mümkün değil.
Hududa girmeden
Şahbazı bir cebe aldım
Elimde haritalarla, en sevimli halimle memurlara yaklaştım ve Porlezza'ya gitmek istediğimi vizemin olmadığını belirttim..elini salladı geç diye...
inanamadım hem isviçreli hem anlayışlı diye ...
Geçtik... İsviçre topraklarına girdik.
Ben bu meret memlekette okumuşum .
Bunların şakasının olmadığını ve dünyanın en azgın Polis devletine sahip olduklarını bilirim.
Tabela ne yazıyor 50 Km ..48 i geçersem namerdim...
Ne diyorsa odur modunda kullanıyorum Şahbazı...
Bu havada Lugano'ya vardık.
Lugano isviçrenin "creme de la creme" kenti.
İçimde bir şüphe .
Kardeşim bu gideceğimiz yer Porlezza İtalyan kesiminde ben acaba doğru yolda mıyım ?
Tekrar İtalya'ya girmem lazım hesapça....
Lugano'yu boydan boya katettik.
Millet,göl kıyısında keyifler yapıyor.
Hava güneşli.
Ayşe normal olarak, elindeki makine ile otu boku çeker .
Buraya gelince ona Allah tarafından ,bir rekaket geldi ve foto çekeceğine gırtlak meselesine daldı.
Neyse kenti kazasız belasız geçik ve yola devam ettik.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:




Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.394s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 43; dbt: 0.1555s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb