ANAVATAN İTALYA )))


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Lombardy » Porlezza
May 22nd 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PARMA-PORLEZZA


Geo: 46.0394, 9.13094

GÜN 24 GÜNLERDEN CUMARTESİ:

Bir süre tırmandıktan sonra, Lugano gölünün kıyısında kuzeye doğru akıyoruz.
Tak diye karşımıza tekrar İtalya geldi...
Ana vatana gelmiş kadar sevindik.
Oh be kurtuldum bu İsviçrelilerden.
Yol biraz Positano oldu ama hiç bir şey dert değil.
Çok uzun bir tünelin ucunda, Porlezza göründü.
Porlezza'da ki kampımız,göl kıyısında adeta cennetten bir köşe..
Gölde kazlar ,ördekler ..sakin bir yaşam akıp gidiyor.
Tabi fiyatlarda da bir patlama oldu.
İsviçreye yakınsanız, fiyatlar biraz uçar.
Nefes almak bile parayla olur.

meraklısı için kampın adresini veriyorum :
http://campingdarna.com/?lang=en

Acilen yıkandım, sonra biraz toparlandım.
Hava şurup gibi.
Bu yeri çok sevdik aniden...
Kampın marketine gidip alış veriş yaptık ..heryerde 10 E olan hesap, burada 20 E dur.
Küçücük bir kavuna 8 E para verirsin.
Fakat akşam, göl kıyısında kavun rakı ve Brie peyniri bazlı bir yemek ilaç gibi geldi.
İnter, Munich i 2-0 yendi.... gölün etrafı inledi.
Sesler çok dağıldığından ve etraftaki dağlar nedeni ile Anfi ve Ampli durumları oluyor.
Ayşecikle çok keyifler yaptık.
Rakı bizi güzelleştirdi..
Ipod tan müzikler dinledik ve kafayı vurup yattık.


Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



Bugün yapılan km 391


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 32; dbt: 0.0279s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb