Blogs from Porlezza, Lombardy, Italy, Europe

Advertisement

Europe » Italy » Lombardy » Porlezza May 26th 2010

Geo: 46.0394, 9.13094 GÜN 28 günlerden Çarşamba Kampa döndük ve Ayşe artık bu kampın gülü...Müthiş bir çevresi var. Komşulara rakı yolladı.Karşı masadan. Göle karşı oturacağız fakat yakın bir süre önce yağmur yağmış buralara bu nedenle bizim sandalyeler çok ıslak. Biraz oturduk . Ayşe çözümler üretti . Bir şişe şarap açtık. Bir süre daha oturup yattık. Bu akşam Lugano gölü kıyısında son gecemiz. Ben yaptığım seçimden ötürü çok mutlu ve gururluyum. Bir daha gelsem yine burayı seçerim. Porlezza da çok hoş günler geçirdim. Bugün yapılan km 35... read more
Porlezza hatırası
gülüm benim

Europe » Italy » Lombardy » Porlezza May 25th 2010

Geo: 46.0394, 9.13094 GÜN 27 GÜNLERDEN SALI Sahil de otobüs biletini aldığımız bar gözümüze hoş gözüktü. Burada güneşi batırırken bir beyaz şarap yapalım dedik. Baktık fena değil yemeği de burada yiyelim dedik ve tam anlamıyla rezil bir yemek yedik. Bu hataları yapmamak gerek. Oradan, ben, yine yürüyerek Şahbazı buldum. Dönüp Ayşe'yi sahilden buldum. Beni beklediği yerde biraz trafik karışmıştı ama olacak o kadar . Dönerken alışverişimizi de yapıp kampa döndük. Artık, sahildeyiz ve göl sadece 1.5 m önümüzde. İçkiler çıktı. Ayşe komşularla sosyalleştiği için onlara da rakı yolladık. 15 dk sonra o masadan kahkahalar yükseliyordu. Rakının fazileti budur. ... read more
porlezza da bar
ben kaçak yapıyorum
önümüz

Europe » Italy » Lombardy » Porlezza May 24th 2010

Geo: 46.0394, 9.13094 GÜN 26 GÜNLERDEN PAZARTESİ : Kampa dönmeye karar verdiğimizde, hava kararmıştı. Porlezza'da göl kıyısında bir yemek yiyelim dedik. Kampa varınca, tezgahı açtık ve birer içki attık göl manzarasına karşı ...sonra Ayşe ile malum yine sigara yüzünden tartıştık. Dur durak bilmiyor maaşallah. Ortam tatsızlaşınca, geceyi sahilde geçirme yerine Pizza ile geçiştirdik. Daha sonra nem arttı ve yatmaya karar verdik. Unutmadan yazayım Ayşe nin kartal dediği ve benim çaylak dediğim kuşlar ,pek bol buralarda... Güneş batarken izlemek ,çok zevkli oluyor. Bana Çeşme Meydan'daki çocukluk günlerimi hatırlatıyor. Oralarda da bu çaylaklar uçardı. Anneler de çocukları, seni çaylaklar kapacak ... read more
On the beach....no Rock'n Roll...
sakin ve huzurlu
Marina sı

Europe » Italy » Lombardy » Porlezza May 23rd 2010

Geo: 46.0394, 9.13094 GÜN 25 GÜNLERDEN PAZAR : Hava çok güzel.... harikülade ve güneşli. Nefis bir manzara, göl kıyısında kuş sesleri arasında uyandım. Tezgahımı kurdum. Notlarımı ihmal etmiştim. Başına oturdum ve eksik kalan yazıları ekledim. Ayşecik' te uyandı. Bugün total bir tembellik yapmaya karar verdik. Güzelce yıkandık yağlandık ve güneşlendik. Yorgunluklar vücudumuzdan akıp toprağa karışıyor. Müthiş tembellikler ettik. Öğlen yemeğini, eldekilerle idare ettik. Akşama kadar güneş altında yandık. Hasret kalmışız bu güneşe. Akşam üstü sağlam içkilerle günü döndürdük ve akşam yemeği için Porlezza'ya kadar yürümeye karar verdik.... read more
dumanlı dağlar
Altan buradamıydı ?
gözüm ısırıyor

Europe » Italy » Lombardy » Porlezza May 22nd 2010

Geo: 46.0394, 9.13094 GÜN 24 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Bir süre tırmandıktan sonra, Lugano gölünün kıyısında kuzeye doğru akıyoruz. Tak diye karşımıza tekrar İtalya geldi... Ana vatana gelmiş kadar sevindik. Oh be kurtuldum bu İsviçrelilerden. Yol biraz Positano oldu ama hiç bir şey dert değil. Çok uzun bir tünelin ucunda, Porlezza göründü. Porlezza'da ki kampımız,göl kıyısında adeta cennetten bir köşe.. Gölde kazlar ,ördekler ..sakin bir yaşam akıp gidiyor. Tabi fiyatlarda da bir patlama oldu. İsviçreye yakınsanız, fiyatlar biraz uçar. Nefes almak bile parayla olur. meraklısı için kampın adresini veriyorum : http://campingdarna.com/?lang=en Acilen yıkandım, sonra biraz toparlandım. Hava şurup gibi. Bu yeri çok sevdik aniden... Ka... read more
tünel sonu aydınlık
Ayşe Hanım Porlezza da
işte kampımız

Tot: 2.652s; Tpl: 0.028s; cc: 8; qc: 36; dbt: 0.0401s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb