ALP DAĞLARI ETEĞİNDE


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Lombardy » Porlezza
May 23rd 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Geo: 46.0394, 9.13094

GÜN 25 GÜNLERDEN PAZAR :
H
ava çok güzel.... harikülade ve güneşli.
Nefis bir manzara, göl kıyısında kuş sesleri arasında uyandım.
Tezgahımı kurdum.
Notlarımı ihmal etmiştim.
Başına oturdum ve eksik kalan yazıları ekledim.
Ayşecik' te uyandı.
Bugün total bir tembellik yapmaya karar verdik.
Güzelce yıkandık yağlandık ve güneşlendik.
Yorgunluklar vücudumuzdan akıp toprağa karışıyor.
Müthiş tembellikler ettik.
Öğlen yemeğini, eldekilerle idare ettik.
Akşama kadar güneş altında yandık.
Hasret kalmışız bu güneşe.
Akşam üstü sağlam içkilerle günü döndürdük ve akşam yemeği için Porlezza'ya kadar yürümeye karar verdik.
Şehir kampımıza 1.5 km mesafede.Kasaba adeta terk edilmiş durumda. Köşeyi döndüğümüzde, o da ne ? karşımızda tanıdık bir tabela Adana Kebap.
Üstelik türkçesi sağlam...
Sanırsın k,i Adana Porlezza'ya en yakın il ...
Yani bu Türkler söylemesi ayıp ,mavi küf gibi.... bir yere girdiler mi olmadık yerlere kadar dağılıyorlar...
Vatandaşı, ziyaret ettim
Zaten tek açık yer orası gibi duruyor.
Döner'de meymenet yok.
Üstelik tıraş makinesi gibi bir şeyle tıraş edilen alabros döneri sevmiyorum.
Daha sonra uğrarız diye ayrıldık ve biraz daha yürüyüp lokanta kılıklı bir yere girdik.
Burası pizzacı
ve bayağı müşterisi var.
Çorbaların üstüne pizzalarımızı ısmarladık.
Herifçioğlu bizi yabancı bulunca, kibarca geçirmeye kalktı.
Ayşe'cik yemedi.
Hesabı düzelttiler paramızı ödedik
Bahşiş olarak ,garsona biz de çok ünlü olan, iki parmak arası baş parmak bıraktık ve kampımıza yürüyerek döndük.
Hava çok güzel kokuyor ...beyaz zambaklar açmış her taraf zambak kokuyor.
Burası, gerçekten kartpostal şehri yani.
Dağlar, her tarafımızı çevreliyor ve nedense aklıma hep Ibo'nun "Ağrı dağı eteğinde" şarkısı takılıyor ...
Burada, uçan güvercin yerine kazlar var.
Mana biraz değişiyor ama olsun be ))
Kampta da fazla oyalanmadan yattık.


Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Bugün yapılan km 2


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.101s; Tpl: 0.021s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0268s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb