22. DEN


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Galicia
June 9th 2015
Published: December 13th 2017
Edit Blog Post

Geo: 43.6557, -7.35802

¡Buenos días!

Kéž by mě někdy probudilo sluníčko pronikající skrz žaluzie jako se to stává ve španělských telenovelách... A proč mě to vlastně nemůže taky potkat? Tak za prvé - nejsem žádná Juanita Garcia Gonzales, ale Aneta z Prahy žijící skutečný život. Za druhé - zrovna se nacházím někde na severu Španělska, kam se sluníčko podívá dvakrát až třikrát do roka. A možná ten nejdůležitější bod - moje jediné okno směřuje do dvora a má matné sklo...
Holky ještě spaly, tak jsem šla s radostí připravit snídani. Krásně jsem připravila stůl a dokonce vymačkala pomeranče, aby si mohly pochutnat na čerstvém džusu (vlastně to za mne udělal odšťavňovač...). Laru jsem pouze letmo zahlédla, když se šourala do koupelny - poslední den fiesty zakončila ve čtyři ráno. Po vydatné snídani jsme se vypravily na chvíli ven protáhnout nožky. Venku trochu profukovalo a sem tam spadla i nějaká ta kapka, což nás trochu děsilo, ale nic víc z toho nakonec nebylo.
Oběd se skládal z více pokrmů - tuňák "bonito" s "ensaladilla ruso" (ruský salát) a ještě jsem k tomu dojídala chobotničku na galicijský způsob ze včerejška (dnes mi snad chutnala ještě více). Jako zákusek jsem si dala pražené arašídy, které mi koupila mamča na pouti. Večer se totiž s Césarem vydali na romantickou procházku na trhy a vzpomněla si, jak jsem o nich mluvila, tak mi dva balíčky vzala, protože já už bych se k nim nedostala (dostala jsem i mandle, ale ty jsme již s holkama zkoušely minulou noc). V mračivém počasí nikdo neměl na procházku čas, tak jsme raději zvolily teplou "přeplněnou" posilovnu, kde nás majitel rád viděl. Opět jsme narazily na stejné "moderní" babičky, které už dávno jely na kolech Tour de France.
V poslední řadě bych se chtěla zmínit o podivné kombinaci, kterou táta s Larou během večeře zvolili. Udělali si kuřecí řízek, což je srdeční záležitost mé španělské sestry, a k tomu si dali suché špagety a zakončili to kečupem. Snad si na tenhle obrázek nevzpomenu, až budu jíst řízek se salátem...
Musím říct, že jsem celkem příjemně unavená a dneska půjdu spát dřív, abych byla do školy svěží. Společný večer v obývacím pokoji u televize nejspíš vynechám, jelikož Lara má zítra testy týkající se univerzity a neustále něco opakuje mamce nahlas, tak nebudu rušit. Nezapomeňte jí držet palce!
¡Adiós!

PS: Byla podána stížnost, že chybí 18. den. Samozřejmě na internetu je, jenom jsem špatně pojmenovala email opět jako "17.den". Takže žádné obavy, ochuzeni jste nebyli!

Advertisement



Tot: 0.083s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0523s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb