23. DEN


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
June 10th 2015
Published: December 13th 2017
Edit Blog Post

Geo: 43.655, -7.35671

¡Hola mis amigos!

Představte si - vaše roztomilá cestovatelka bude mít přesně za čtrnáct dní osmnácté narozeniny!! Je velice zvědavá, jaké překvapení jste si pro ni přichystali. Určitě to bude něco ohromného, ale snad nic, co bude mít dvě kola a zvonek...

Rána jsem se trochu bála, poněvadž předpověď vůbec nevypadala pěkně. Nakonec jsem byla mile překvapena, protože místo hlašeného deštivého dne se občas vyklubalo i sluníčko a dokonce hřálo tak, že jsem odložila bundu (zrovna dnešní den je typická ukázka toho, že koukat na počasí určené pro Galícii je zcela zbytečné, protože se opravdu mění z hodiny na hodinu..). Dvě hodiny školy utekly jako voda a dokonce i antropologie byla zajímala. Četli jsme článek o smajlících, jenž jsou důležitostou součástí dnešní textové komunikace. Poté jsem měla naplánovanou kavárnu s jedním španělským kamarádem, kterého jsem poznala před dvěmi lety, když pobýval v Praze tři měsíce. Chtěla jsem používat angličtinu, abych také oprášila nějaké to slovíčko, ale představte si, že to vůbec nešlo! Všechno se mi vybavovalo ve španělštině, takže jsem u ní nakonec raději zůstala. Trochu mě to vyděsilo, protože jsem přijela do Španělska procvičovat jazyk, ale ne za účelem, abych zapomněla ten druhý...
K obědu jsem dojídala nedělní výbornou paellu a tatík ještě nechal upéct vepřové ledvinky na ochutnání. Statečně jsem se na ně vrhla, protože vnitřnosti mi vždycky naháněly hrůzu (což u jater platí pořád...). Ale copak mi tady někdy něco nechutnalo? Samozřejmě že byly výborné a pan kuchař slíbil, že se jich ještě jednou určitě dočkám.
Odpoledne jsem tentokrát vyrazila jenom s Barčou, protože Evča dospávala včerejší "zničující" posilovnu. Sluníčko sice občas vykouklo, ale mraky se pořád honily, tak jsme radši zvolily vyhřátou restauraci místo sezení ve větru. Kavárna byla prosklená, takže se nám naskýtal pohled na rozbouřené moře - to by se surfovalo! Zvolily jsme výborné sypané čaje, ale bohužel pro naše velké zklamání tapas odpoledne nevedou, takže jsem byla nucena uždibovat ze svých zásob arašídů v bílé čokoládě, které jsem si zrovna koupila (stejně jsme byly jedinými hosty...).
Večer se vrátila ze zkoušek unavená Lara. Zítra ji čekají ještě další testy, ale zatím má dobrý pocit, tak doufáme v dobré známky. K večeři se pan domácí pyšnil jehněčím přírodním plátkem s mrkvovým salátem a pečenými bramborami - určitě si zaslouží michelinskou hvězdu (stejně jako můj český taťka...).
Slyšela jsem, že Praha se může těšit na vysoké teploty, tak se hlavně nespalte! :-P

¡Buenas noches!

PS: dneska bohužel jenom jedna ubohá fotka...(druhá je i internetu)

Advertisement



Tot: 0.05s; Tpl: 0.008s; cc: 14; qc: 49; dbt: 0.0254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb