A3 Tour käynnistyi yllättävästi

Published: October 4th 2009

A3 South America

Helsinki - Madrid - Lima

Pitkän odotuksen jälkeen koitti matkan alku ja tädit pääsivät matkaan - A3 Tour - Andit, Amazonas & Atacama alkoi ensimmäisellä lennolla Madridiin. Hyvän alun jälkeen ensimmäinen etappi hyytyikin jo ensilentoon, kun Madridin kentällä kuulimme, että LAN Chilen lento Limaan oli peruuntunut. Vaihtoehtoina oli jäädä Madridiin vuorokaudeksi ja lähtö olisi ollut vasta 5.10 klo 00:30. Jostain varastosta kuitenkin kaivettiin yksi pikku lentokone jolla pääsemme matkaan ( toivottavasti .. ) jo sunnuntaina klo 15:30. Tällä aikataululla saavumme Peruun sunnuntaina illalla n. klo 21 paikallista aikaa.

Meille tämä ajoitus sopii - aikaero huomioiden ajankohta on hyvä kun saamme pään tyynyyn heti kun saavumme Limaan ja aikaero tulee hoidettua yhdessä yössä - miten kätevää!

Madridissa majoitumme kolossaaliseen hotelliin lentokentän kupeessa - huoneita on 900 ja mieleen tulee muinaiset jättihotellit Leningradissa - nostaligiaa siis kerrakseen.

Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 25; dbt: 0.0489s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb