ARA SICAK MADRİD


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » District of Madrid » Madrid
February 2nd 2018
Published: March 23rd 2018
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ISTANBUL-MADRID


GÜN 01 ŞUBAT 2018 CUMA

Uçuş, tüm endişelerimin aksine ,çok rahat geçti .

Zira yanımda yer alan çift ,nedense uçağın bilinmedik bir yerlerine taşındı..

Madrid Barajas havaalanının, transfer olacaklara çok dost ve yardımcı olduğu söylenemez..

Önce transfer olacağım uçağın yerini öğrendim.

Bulunduğum kattaki görevli ,adeta kulağına yapışmış telefona yanıt vermediği bir zaman diliminde, bana üst kata çıkmam gerektiğini anlattı..

Dünya kadar yürüdüm..

Üst katta ki görevli yoh dedi...kapıdan geçirmedi zira alttaki görevlinin telefon ederek geleceğimi bildirmesi gerekiyormuş..

Haydi gerisin geriye aşağı dön... kadın özür diledi ve telefon etti..

Tekrar tırmandık..

Dünya kadar yol gidip tekrar kapıya geldik

Nihayet denetimden geçerek uçuş alanına girmeyi başardım..

Gel gelelim elimde biniş kartı yok ..

Durumu başka bir enformasyon güzeline anlattım.

Aklı almadı ama, durumu çabuk kavrayarak bana yardımcı olacağını belirtti.

Oldu da...

Kalkışa 20 dakika kala .29 nolu çıkışa yöneldim ve biniş kartı olmaksızın uçağa bindim.

Uçak görevlilerine durumu anlatmak zaman aldı ...neyse telefonla bilgilendiler ve yerime yerleştim.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb