DON BABA DONELIM


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Catalonia » Barcelona
May 23rd 2011
Published: January 9th 2015
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Barcelona


Geo: 41.3879, 2.16992

GUN 24 Günlerden PAZARTESİ
Sabah erkenden kalktım..
9:00 a kadar idarenin açılmasını bekledim.
O zamana dek rahat toparlandık ve güzelim yerimizi bırakıp yola çıktık.
Nermin 'in (GPS) sapıtmaları sonucunda, daha yolun başında iken ,kendimizi Fransız bağlarında bulduk…
Şatoların arasından geçerek..
Perpignan istikametine girdik..
Bunların şato, mato dediklerine kulak asmayınız …
Osuruktan köy evi irilerine ,şato diyorlar..
Aslında şarap üretiyorlar ve önünde "chateau" yazarsa pazarlamasında kolaylık yarattığını biliyorlar ..
Dolayısıyla bu şato !!! ziyaretleri bir anlamda iyi oldu..
Perpignan'a varınca Nermin'i(GPS) susturmak mecburiyetinde kaldım..
Hepten uçmuş..
Babadan kalma usullerle..
Şahsi imkanlarla sürmeye başladım..
Bir süre gittik ..
Aklı başına gelmiştir diye yine açtım.
”Mataro” diye yazarak yön verdim ....zira hedefimiz aslında Masnou ..
Fakat nedense Masnou yazdığında dağları taşları işaretliyor..
Yemezler …
Sen iyisi mi daha kolay soruları yanıtla…
Sonunda anlaştık…
Hududa vardığımızda, Fransız kesiminde, bir alış veriş histerisi sezdik fakat durmayıp İspanya tarafına geçtik ..
Çok ağır seyrediyoruz ..
Yolun kıyısına dev alış veriş merkezleri kurmuşlar..
Anlıyoruz ki ,herhalde yarın Fransız hükümeti içki yasağını başlatıyor.
Kendini AVM 'ye atanlar ,deli gibi market arabası dolusu içki alıyorlar..
Neler oluyor ? What's
going on ?
Dur bir bakalım dedik..
Birisinin önünde durduk..diğer ürünler de pek bir indirim yok ...ama içki makul
( Aslında viski de İtalya fiyatı, ama Fransızlara buradaki fiyatlar ucuz geliyor) ..
Ehh biz de içeriz dedik ve biraz yüklendik..
Bir taraftan da..”içki bütün kötülüklerin anasıdır” diye Türkiye'de bizi, mevcut fiyatlarla nasıl üzdüklerini düşünüyorum.
Allahtan ,Türkiye'de içki tüketimini vergilerle azalttılar da kötülükler sona erdi ..Kötülüklerin anası gitti..
Babası kaldı …
AVM lerden kurtulunca yüreğimizde korkularla İspanya içlerine doğru seyiriyoruz .
Gençliğimde Kilis kaçakçılık başkenti sayılırdı ..Buradan kaçak çay,kadife kumaş,tabak takımı ve çocuklara küçük oyuncaklar alınırdı .
Neler aldığımızı düşündükçe şimdi gülüyorum..
Neyse konu o değil.
Bu kilis'ten aldıklarını arabaya güzelce yüklersin ..Kilis'i hemen çıktınca küçük bir yokuşla azıcık tırmanırsın ..Tepede Jandarmalar seni bekliyorlardır ..Özenle sakladığın kaçak eşyaları şıp diye bulurlar ve teklif ettiğiniz rüşvet, el konulan eşyanın bedelini aşmadığı taktirde lanet ederek eşyaları teslim edersiniz.Bilahare bu eşyalar dükkan sahiplerine belirgin bir bedel karşılığında geri döner..Bir tür Kilis devri daim pompası..
What goes up must come down ...
Bu anılarla giderken her an köşeden jandarmalar çıkacak diye tedirgin olarak bekliyorum..
Burada bu numara yokmuş ..
Yola devam..
Yol üzerinde çok güzel bir handa yemek yedik ..
Han çok güzel ...
Parkında çok araba var ama lokantada fazla adam yok..
Nee hesap ? bilemedim..
Acaba bir Belen numarası mı ?
Öyle bir izlenim edinemedim ama bu kadar araba niye buraya park etmiş orası meçhul..
Vaha ortası bir yer …
Oradan çıktık ....yolda sahile yaklaşırken m2 ye düşen orospu adedinde ciddi bir artış gerçekleşti..
Konforu geliştirmişler ..
Ayakta beklemiyorlar sandalye getirmişler ..
Orada oturuyorlar
Tepede güneş de var..
Bu nedenle bir de şemsiye açmışlar..
bekleyip duruyo gariplerim..
İş oluyor mu ?
bilemem zira arabalar yıldırım gibi akıyor ..
Bu sıcak ta kim durur bilinmez ..
Bana göre kuruluş yeri ve timing yanlış…
ama işin erbabı onlar..dolayısıyla onlar bilir …
Mataro dan sonra artık yokuş aşağı...
Sahili ve akabinde Masnou ‘yu buldum.
Kamp kalabalık fakat yerimiz çok iyi..
Elektrik için günde 5 E istediler …
Çüşşş dedim ve almaktan vazgeçtim..
Oradan bir havuz yapayım dedim..
Ayşe güzellik uykusunda …
Camp Masnou Barcelona'ya her araçla geldiğimizde tercih ettiğimiz bir kamp yeri.
Zira şehre en yakın kamp ve yürüme mesafesinde Tren istasyonu var .Şehre istediğiniz anda inmeniz mümkün...

adresi şöyle :
http://campingmasnoubarcelona.com/2015web/index.php/en/

Uyanınca toparlandık ve Barcelona'ya inmeye karar verdik.
Demiştim ,istasyonumuz kampa yakın .
Trenimize bindik ve Catalunya meydanında indik..
Meydanda kıyamet kopuyor..
Çevrecilerin eylemi var..
Her tarafta çadırlar, pankartlar,mikrofonlar , marjinal herif ve kadınlar ortalarda…taşkınlık yok.... sadece konuşup tartışıyorlar..
Kötü çocuk “pet şişe”…
Bir çok gurup bu pet şişeleri göstererek heyecanlı konuşmalar yapıyorlar…
Oradan Ramblas'a yöneldik..
Placa Real Ayşe'nin pek sevdiği bir yer ..
Onu oturttum ve o,“serveza”sını (Bira ) yudumlarken, ben "Les Quinze Nits" kuyruğuna girdim.
Arkamdaki Norveç ‘li kadın neden bu kadar kuyruk olduğunu bir türlü anlamıyor..
Ben Oslo'ya göre bedava sayıldığını açıklıyorum…gülüyor..
2 hot dog'a 30 Euro verdiğim günler geliyor aklıma..
Sıra bize geldi ,çekik gözler bizi iyi bir yere oturttu.
Burada iyi yere oturmak kader ,kısmete kalmıştır.
Güzel bir yemek yedik..
Yanımızdaki aile ,iki kişi için bu kadar yemeği niçin ısmarladığımızı bir türlü kavrayamıyor ..
Buranın yemeği iyidir ve civar yerlere göre hesaplıdır.
Cimrilik etmenin alemi yok …
Yemekten sonra Ramblas cıvıltılarına takılarak tekrar Katalunya meydanına yürüdük..
Trenimize binip Masnou'ya döndük..
Az daha içki takviyesi ve yatıp uyuduk ..
Biraz yorulmuşuz bugün ..
Günün küçük videosu altta …
Barcelona'ya kaçıncı gelişimiz hatırlamıyorum ama kısaca sayısız diyebilirsiniz.
Bu nedenle kenti merak ediyorsanız daha önceki ziyaretlerimize bakabilirsiniz…

http://blog.travelpod.com/travel-blog-entries/traveloturc/1/1279476904/tpod.html



Günün Videosu


Şu anda Hava Durumu :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/www/global/stations/08181.gif'


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:219 KUMULATIF KM:4081

ORT HIZ:56


MAX HIZ:115

TOPLAM SAAT:4:10

SÜRÜŞ SAAT : 3:40

YAKIT : 1,32 E/Lt

Advertisement



19th December 2011

barcelona daki el masno camp?nda kalm??t?k.harrika bir kampt?.denize s?f?r:)
20th December 2011

Mete Bey Barcelona Masnou kamp? favorimizdir...yeri ?ok iyidir.kucuk fakat etkin bir kamp sevgiler

Tot: 0.454s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.1984s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb