Santander

Europe » Spain » Cantabria » Santander
August 1st 2010
Published: August 1st 2010

Bilbao se stvarno pokazao kao super grad, pored toga sta ima jednu od najmocnijih gradjevina Muzej primenjenih umetnosti, ovo je jos jedan alternativan grad , gde se uvece skupila po barovima u uskim ulicam centra skroz neka super ekipa i tako cirkala sedeci po trotoarima. Inace Bilbao je na moru ali ga tu nismo videli jer se grad siri duboko u kopno uz reku gde se i nalazi centar grada. Tu prolazi gomila hodocasnika na putu za Santjago, i najzad nismo jedini backpackeri, a svaki put kad sretnemo nekog od njih srce nam se steze sto ne mozemo sa njima jer smo kratki sa vremenom i ne bi smo stigli na volonterski kamp u Porugalu, ali kako sad planiramo pridruzicemo im se u Oviedu odakle ostaje nekih 350km pesacenja. posle prvog spavanja u krevetu i dorucka u hostelu krecemo na najneuspesniji stop do sada, alismo bili nesto dobro raspolozeni tako da nismo ni primetili da je proslo 4 sata a da nismo nikog zaustavili. Na kraju hvatamo ipak bus i stizemo u Santander. Ovde nas ceka sumorno vreme i neka slaba kisica, ali i tri festivala i gomila ljudi. Prava morkska atmosfera, svi doterani setaju po rivi a mi se nadamo da cemo videti Zigicevu glavu iznad mase, a na palzi gomila pijanih klinaca. Stizemo na jazz koncert u centru i ostajemo odusevljeni muzikom. Cekamo da traktori preoru plazu gde smo se i raspakovali i utonuli u san. Danas smo se odmah prebacili u kamp blizu grada, gde se evo kupamo u bazenu, pisemo blog a sad idemo i na plazu m,alo. i da, najzad smo oprali ves.

Tot: 0.143s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0968s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb