5.den - presun domov


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
January 28th 2018
Published: February 6th 2018
Edit Blog Post

Opat skore ranne vstavanie. Na motoracik ma odprevadza vajco spolu aj s dcerou. Ta ide na bicykli a samozrejme, ze vyhladava vsetky bariny.

Cesta do prahy trva dlhsie, bo z berona idem osobakom. Stojime skoro vsade. Okolie je fajn, na turistiku velmi vhodne. Raz to tu budem musiet prist preskumat podrobnejsie.

Z nadrazia pesi presun florenc.

Flixbus prichadza nacas. Kontrola listku a smer brno.

Bus bol poschodak, tak strategicky som si sadol dole do storky.

Bohuzial v brne stretko so soulikom odpada, tak idem do blizkeho obchodaku na zachod a na jedlo.

Ha ale clovek si za 15kc moc toho nekupi. Fakt nepochopim ako v dnesnej dobe vo fastfoodoch v obchodakoch neakceptuju platobne karty.

Nic mi neostavalo a musel som skocit do mcdonaldu. Samoobsluzny pultik a cakanie na jedlo.

Prave tu zaucali novu babu, tak to dost trvalo.

Dalsi flixbus prichadza tiez na cas. Kontrola listkov uplne bez zaujmu. V pohode sa dalo ist aj gratis.

Do ba prichadzame o 10.min skor,takze pripoj do serede v pohode stihnuti.

Tu ma uz vyzdvihuje miriam.

Zajtra poobede smer azia

Naklady

Zachod : 10kc
Mcdonald big mac stredne menu : 4.06€ (115kc)
Bus ba - sered : 3€


Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0479s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb