4.den - presun do zbecna

Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Prague
January 27th 2018
Published: February 6th 2018

Skory budicek a bez rozlucky smer vlakova stanica.

Bus eurolines prichadza nacas,, soferovy ukazujem mticket (sms listok) a usadzam sa na pohodlnu sedacku.

Dialnicou si to valime smer usti nad labem.

Tu vystupuje kompler pocernejsia resp cierna posadka. Fakt nechapem co mozu cernosi v tomto meste hladat.

Co si este spominam z detskych cias ked ma sem vodila babi s dedi, tak je tu len obrovska zoo a jedno jazero. No a v skale pri meste obrovsky protivojensky kryt. Ale v nom som nikdy nebol.

Po dvoch hodinach vystupujem na florenci a smer stretko s markoffom do edenu.

Podla instrukcii naskakujen na spravny bus,,oznacujem si listok a uz sa valim.

Eden arena resp macabi arena z vonka vyzera fajn ale vraj z druhej strany kde to neni vidiet je este neomietnuta. Sak zidi , co na to povedat.

Hned prvu vec co tu vyhladavam su zachody. Stav teda nic moc a aj to osadenstvo co ich navstevuje.

Zhavim freewifi a po chvili sa tusim po 5 rokoch stretavame. Tentoraz vsak uz na dhsie ako par minut.

Jedlo davame v indickej restike, ktore zalievame pivom vytiahnutim z ruksaku.

Smer vlakova stanica. Nasadam do elektricky bez listku, bo nikde som nevidel automat.

Chvalabohu revizor ziadny, prestup na metro, i ked pesi je to blizko.

Mensi problem pri kupe listku, zasekli sa tam peniaze ale vyslobodzovacie tlacitko fungovalo.

Na nadrazi ponukam zdarma moj listok cudzincom ale odmietaju ho. Platil este neakych 20.min

Mensia dezorentacia a kupa spiatocneho listku do dedinky zbecno.

Spiatocny listok plati do zajtrajsieho dna do polnoci.

Vlak meska cca 10.min, presne taky mam cas na prestup v beroune.

Motoracik caka na pripoj, s povolenim vypravcicky prebehujem kolaje a moze sa vyrazit.

Spolu so mnou v zbecne vystupuju aj traja starsi muzikanti. Zrejme idu oslavovat zvolenie zemana za prezidenta.

Tmavou cestou pochodujem po moste, na ktoreho konci je senk a pred nim ma uz caka vajco.

Stretko po viac ako 10 rokoch.

Pred vstupom do senku, mi oznamuje, ze ho tu nemaju radi.

Objednava mi pivo. No obsluha nereaguje, tak idem teda za vycap pivko po chvili prinasaju.

Dozvedam sa pravy dovod preco som bol sme pozvany, jeho kamos potrebuje preniest jednu skrinu 😊

Ide sa na to teda, zoznamenie s kamosom, jeho zenou a dietatom a vajcovou zenu a dvoma dietatmi.

Fasujem na uvitanie bakalara a frtana domacej. Fakt kvalita.

Nastava presun skrine, samzrejme vajco len naviguje.

Po presune do jeho domu a hrani sa s jednym z dietom, prichadzaju dalsi dvaja kamosi, s ktorymi zaciname hrat stolovu hru. Ja s vajcom uz mame dobre nakupene, to je aj jeden z dovod preco sa nam nedari.

Okolo jednej rano sa pusta volaka somarina v tv, to som ale uz uplne k.o. a idem spat

2xmhd praha 30.min : 48kc
Spiatocny vlak praha-zbecno : 6.4€ (160kc)

Tot: 0.18s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.1616s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb