Suhrn - zhodnotenie, naklady (nemecko)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
January 28th 2018
Published: February 7th 2018
Edit Blog Post

Tento vylet bol hlavne o kamosoch a o futbale.

Vsetko vyslo, skoda ale, ze nie aj stretko v brne.

Skoro cely trip som pisal prvy krat na mobile ako sucast treningu na aziiu.

Berlin

Yumiko ma vazne prekvapila, necakal som, ze sa japonci vedia tak odviazat. Tanec, spev na ulici, nadavky. Uplne naj pre mna ale bolo spolocne spievanie happy birthdays, len skoda, ze nebol aj happy end 😊

Drazdany

Futbal uplne super, hlavne atmosfera. Fajn spolubyvajuci. Urcite to kazdemu odporucam.

Mesto fajn na jeden den. Navstevu by som ale asi preferoval pocas vianocnych trhov.

Ubytka boli obe v pohode, prve by som volil ak fakt chcem ostat len v starom meste ( vianocne trhy), druhe zas ak by som sa chcel zabavat (chlastat pri nemeckych cenach neni nic pre mna).

Praha

Tu som mal len stretko s markoffom. No praha ma vzdy co ponuknut.

Zbecno

Uplne bezvyznamna dedinka, kde som sa stretol s kamosom zo strednej, s ktorym sme nieco v minulosti popili. V dedinke akurat zaujal pravy dedinsky senk, ktory navstevuju staly navstevnici a riesa problemy pri pive. Fajn spestrenie bola aj live hudba v senku. Samozrejme nesmiem zabudnut aj za skvelu spolocnost vajcovej rodiny a jeho kamosov.

Brno

Sklamanie, ze sa nedalo platit vo food courte kartou.

Naklady :

Ubytovanie - 37.22€
Jedlo - 58.73€
Doprava - 56.13€
Vstupy - 22€
Naklady celkom za 5 dni = cca 174€


Advertisement



Tot: 0.515s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 52; dbt: 0.2954s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb