Predbezny plan (nemecko)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
January 24th 2018
Published: January 29th 2018
Edit Blog Post

Sedim si tak na kanadskej welcome party v ballse.

Debata sa samozrejme zvrtne aj na futbal. Oooo dynamo drazdany , tam to musi byt paradne, priemerne navstevy okolo 20 000 ludi a to dokonca aj v 3.lige, no cul uz su v 2.lige tak je to okolo 25 000.

Na druhy den, kuknem len tak zo sradny rozpis zapasov zltociernych a co nevidim, hraju vo stvrtok 25/1 doma a este aj proti st.pauli. Zistovanie cien ubytka a dopravy. Ubytka dobre predrazene, doprava busom v pohode, i ked za taku sumu sa da letecky otocit aj daka zaujimava destinacia.

Listky pre neclenov zacnu predavat az na moje narodeniny, bookujem zatial zrusitelny hostel cez referal .

Vstupenka sa mi dari zohnat bezproblemov, kupoval som ju hned po spusteny predaja.

Kontaktujem malajzijcanku co bola u mna ci dame spolocny vylet. Zrejme hej, neskor sa ozve.

No neako sa neozyvala, tak kontaktujeme japonku z berlina, ta suhlasi, ubytko nechavam na nu nech vybere. Este sa trochu hram s vyhladavanim dopravy do drazdan a nakoniec mi paradoxne vychadza lacnejsie let do berlina a odtial busom do drazdan. Rozdiel v cene asi 8€ (neni tu zahrnuta doprava na/z letiska v ba resp v sxf ale i tak je to lacnejsie). Tak opat kontaktujem japonku, zadny problem mozem u nej prespat, dalsi den pojdem do drazdan, kuknem futbal a potom sa ku mne dalsi den pripoji i ona.

Na prevoz z drazdan do prahy vyuzijem cesky eurolines , boli lacnejsi nez regiojet resp flixbus cca o 1-2€.

Moj booknuty hostel teda menim na jednu noc ale referal tam este svieti ale nepredpokladam,ze mi ho preplatia bo po zmene na jednu noc sa cena scvrkla na cca 15€.

Ah, japonka nakonec bookla dormitory, tak nist nebude.

Oziva sa malajzijcanka, tak nej davam nahradny plan, vybera si regensburg. Opat ubytko na nej, na druhy den pise, ze ubytko na osobu je nad 20€ a to je pre nu vela, tak nist teda, stretneme sa v KL.

Na radu prichadza teda plan B, cesta domov cez prahu. Kontaktujem mojho cestovatelskeho guru markoffa , vdaka, ktoremu som mal velmi ulahcenu polrocnu cestu po azii. Prichadza pozitivna odpoved, behneme na azijske jedlo a trochu pokecame.

Na fb stranku RCeS pisem, ci dame neake stretko v prahe resp brne. Nik sa neozyva. Teda ozyva sa prekvapenie, vajco. Mozem u neho prespat v zbecne. Tak teda stretko po xx rokoch.

Dopravu riesim flixbusom s tym, ze v brne budem mat cakacku jednu hodinu. Najskor som chcel ist regiojetom za cca 10€ (priamy vlak) ale naskocila flixbus akcia, tak za 1€ (19kc za jeden smer cez appku, nevedel som to prehodit na cesku korunu, tak idem za 1€) idem do brna a odtal za 6€ do ba.

V Ba mi ide za 5.min pripoj domov ale moc tomu nedavam,ze ho stihnem ale pohoda za hodinku ide dalsi bus.

naklady

vstupenka na futbal : 22€ (vratane 2€ poplatku etixu)

letenka ba-berlin ryanair : 9,99€

bus regiojet berlin-drazdany : 5€

bus eurolines drazdany-praha : 9,92€ (250kc, platba revolut kartou)

flixbus praha-brno : 1€

flixbus brno-ba :6€

Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.008s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb