Suhrn - Zhodnotenie, naklady, linky (kanary,maroko)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
December 27th 2017
Published: January 2nd 2018
Edit Blog Post

Pekny mesacny vylet v relativne teplych krajoch, i ked v marokupo zapade slnka bola dost velka zima.

kanarske ostrovy (tenerife) uplne paradne, neuveritelne vela moznosti turistikovat, sem sa teda este musim niekedy vratit. Plaze tiez fajn, more ciste, len neuveritelne kvanta dochodcov. Doprava bezproblemova, ked nefungovali busy, stop nebol problem. Strava sa tez dala. Ubytka na urovni ale to sa aj odrazalo na cene

V maroku som popozeral dalse chybajuce casti a opat tak ako minule ani teraz ma to neako extra nenadchlo. Uz mi tu zostava len pobrezie stredozemneho mora a tura na jebal toubkal. A ak by bol cas tak aj navsteva paradise valley (to som chcel cul ale nevydalo), vodopadov ouzane ci pohoria Akchour a samozrejme futbal (ten sa ani teraz nevydaril). Ale myslim, ze sem sa uz asi fakt nevratim, mozno akurat ak by mala maha svadbu a zavolala ma 😊 Jedlo v pohode, ubytka zvacsa slabe (bral som to najlacnejsie), doprava ziadny problem, nejde bus, ide grand taxi. Este ma zarazilo spravanie sa omladiny v busoch, starsich nepustali a dokonca jednu zenu vyhodili z miesta.

Booking refferal fungoval na 100 percent, vratili mi 57,89€

Barcelona

vdaka larine a carle prijemne straveny cas v tomto velkomeste. Futbal bol skvely ale atmosfera uboha. Este,ze to bolo zadarmo. Z mesta sa mi najviac pacil park guell , gaudiho domy boli tiez pekne ale park je park 😊 Ostatne veci boli tiez fajn ale nic extra. Jedlo a ubytka fakt drahe, doprava bezproblemova ale opat to slo dost do penazi. Odporucam si kupit kartu hola bcn . Paella neprekvapila, ziada specialita to veru neni ,tapas je dobry ale bacha na to, bo nakonci objednavky sa clovek nestaci divit, stoji to okolo 2€ ale ked si da clovek toho viacej nestaci sa cudova.

ubytko

riesene cez airbnb , bohuzial som zabudol nazov, kedze som to nerezervoval ja. Ubytko bolo fajn, mozem odporucit, hehe ale to asi tazko ked neviem nazov

Montserrat

fajn day trip z barcelony, pekny klastor, super kostolik, za dobreho pocasia sa tu musi velmi dobre turistikovat

La Orotova

fajn male mestecko ale max na jednu noc, potom by sa tu clovek unudil.

ubytko

hostel tenerife prijemne ubytko ale trosku dalej od centra, hlavne treba slapat do kopca ale nic hrozne. Mal som statie na fajn spolunoclaznikov, staff bola tiez fajn. Odporucam, dorm v pohode, share sprcha tiez, cisto

Pico del Teide

tura uplne genialna, toto musi kazdy dat, hlavne si to ale treba rozdelit na dve casti a prespat na chate, vychod slnka a nasledny tien sopky neuveritelne. Tura je ale dost fyzicky narocna, hlavne nad 2000m je uz citit redsi vzduch. Cech ktoreho som stretol to dal za den, ja osobne by som do toho nesiel, clovek sa musi len nahlit a nevychutna si paradnu okolitu prirodu.

ubytko

chata altavista je jedine mozne ubytko pod vrcholom, kuchyna vybavena fajn, izby tiez fajn len by tam mohli zakurit, zachody v pohode, napoje predrazene, voda nepitna, treba si doniest vlastne zasoby. Chata je otvorena az od 17/00 ale da sa ist do predsieny, kde su aj zachody

Costa Adeje

plazove mestecko s fajn cistymi ciernymi plazami. odporucam mensiu el duque. V meste kopa turisitickych restik ale i dost supermarketov, nieje problem nakupit si jedlo a potom si ho ukuchtit na ubytku. Prekvapil ma pomerne velky pocet dochodcov. Doprava nie je problem s mhd, chodia kazdu chvilu. Odporucam kupit bono kartu, je to prednabita karta, na dlhsie vzdialenosti sa poskytuje aj zlava

ubytko

La tortuga tak toto je moje uplne top ubytko za cely mesiac mojej cesty. Staff kazdy den vymysla neaku aktivitu, najlepsia bola stredajsia bbq party. Ubytko ciste, fajn osadenstvo, super ranajky. Poloha je cca 15.min pesi od plaze resp mesta ale fakt toto jednoznacne odporucam

Masca

fajn turistika, zvladnu to aj male deti, listok na lod netreba kupovat dopredu, na mieste sa da bezproblemov kupit. Na zaciatok treku sa da dostat aj busom, len si treba overit ci nahodou neni sviatok. Odporucam

Malpaís de Güímar

vystup na sopku fajn ale zas nic extra, ak clovek nema cas tak netreba sa sem splhat avsak cesticky pod sopkou su uplne genialne, da sa tade ist aj v slapkach, urcite treba kuknut aj jaskynu Cueva Honda s kostami. Urcite tu zastavku odporucam, fajn priroda a pekne upravene chodniky

santa cruz

prijemne neturisticke mestecko, za zmienku stoji asi len opera, centrum nic specialne. Futbal bol dobry, atmosfera tiez ale i tak som bol zo spanielskej fans sceny sklamany. urcite odporucam restiku el puntero , kde som mal genialnu chobotnicu, obsluha tiez velmi prijemna

ubytko

El Jostel dalsie fajn ubytko, len skoda,ze check in maju az po 16/00. Fajn obsluha, fajn osadenstvo, ranajky slabsie ale velmi prijemne prostredie. Je sice trochu mimo mesta ale blizko je fajn park, supermarket

tura z punta del hildago do santa cruz

ak by nezacalo ku koncu prsat bola by to uplne genialna tura ale i tak to za to stalo, jednoznacne odporucam

ceny cestovneho z bono karty

Zentral Center (play de las america) - miraverde : 1,15€

miraverde - Santiago del Teide : 3€

los gigantes - Oasis Dakota : 2,8€

Oasis Dakota - central adeje : 1,15€

central adeje - Camino del Socorro : 3,8€

Camino del Socorro - Intercambiador Sta.Cruz : 2,1€

Intercambiador Sta.Cruz - Punta del Hidalgo : 1,15€

madrid

tu som pobudol len par hodin, videl som len hlavne veci. sem sa isto este vratim nech toto mesto milovnikov utecencov mozem lepsie spoznat

ubytko

good morning hostel fajn hostel ale max na dve noci, dnu bola dost velka zima, staff anglicky nehovori

tangier

i tu som bol len par hodin a mozem povedat,ze to uplne v pohode stacilo, nic extra tu neni, medina ako vsade, plaz dlha ale dost spinava, jedla v pohode

ubytko

cez couchsurfing, bohuzial obe baby boli moc vytazene

chefchaouen

prijemne mestecko, kde je medina prakticky cela nafarbena na modro, vyzera to uzasne ale cloveka to uz po hodine,dvoch prestava bavit a berie to ako samozrejmost. Na jednu noc to staci, ovsem ak by bolo dobre pocasie isto by som tu zostal aj dlhsie a siel turistikovat do okolitych hor.

ubytko

hotel souika ubytko na jednu noc, sprcha uboha, zima, poloha vsak skvela

kenitra

nezaujimave mestecko kde sa clovek nema dovod zastavovat. Bol som tu hlavne iba kvoli mahe, ktora ma tu paradne uhostila, takehoto couchsurfera som este nezazil

ubytko

spal som u mahy a jej rodicoch, uplne super skusenost

marakes

tentoraz som bol trochu sklamany, hlavne z hlavneho namestia, bolo to take niake. Inak som sa motal len v okoli mediny, dalej sa mi nechcelo ist. prekvapila odporucana restika chez yassine , fajn jedlo

ubytko

Kammy hostel, na jednu noc ok, staff zhuleny, nepytali ani peniaze, tak free noc. nabuduce by som ale skusil iny hostel

Essaouira

prijemne mestecko s fajn medinou, okolie rekonstruuju, tak pocitam o rok to tu bude este krajsie. fajn pristav, plaz dlha piesocna ale na kupanie to nie je, velke vlny, keby viem co ma caka v sidi ifni tak sa tu zdrzim aspon o noc dlhsie

ubytko

white and blue hostel fajn ubytko s dobrou terasou, vyborna poloha, fajn domaci, odporucam

Tamraght

skoda casu, plaz dlha ale cista len par metrov, dalej uz odpadky a vystavba turistickych komplexov, v dedine samy ojebavac. urcite neodporucam

ubytko

Tamraght surf hostel ubytko fajn ale fakt kokotny majitel, urcite sa tomuto podvodnickemu ubytku vyhnite. Zrusili mi rezervacku po check oute len aby nemuseli platit bookingu proviziu a to si este kurvy vypytali specialnu taxu, ranajku stoja akura tak za hovno, na terase kazdy vecer fajcenie hasisu

Sidi ifni

toto mal byt cierny kon mojho vyletu ale ako sa ukazalo mal som prehnane ocakavania. Ubytko hruza, plaz dlha piesocna ale kopa velkych kamenov a bordel. Mestecko inak uplne ospale, normalne ceny, nikto sa ma nesnazil osmeknut. No i tak toto neodporucam, radsej mozno skusit byvat na legzira beach, ta je uplne paradna ale zas treba si doniest so sebou zasoby jedla bo su tu len restiky (netestoval som)

ubytko

Hotel suerta loca tak toto bolo najhorsie ubytko ake som za tento mesiac mal. dorm na terase pod stanom, bez postelnej bielizne, spacak som dostal az na vyziadanie, nehorazna zima, sprcha na terase nahovno, druha na poschodi, tepla voda fungovala len cez den ked svietilo slnko a tym padom mohla byt tepla voda (solar). Urcite neodporucam dorm

tiznit

neplanovana zastavka ale velmi prijemna. fajn mestecko, tiez este moc neskazene turizmom (aspon som mal taky pocit), pekne hradby, zaujimava medina, na jednu noc isto odporucam

ubytko

Hotel Des Touristes fajn lacne ubytko s vynikajucou polohou, fajn majitel urcite odporucam

NAKLADY

Madarsko (spiatocny vlak GA-Budapest 15,25) - 1den

ubytovanie - 0
jedlo - 2760f + 4,16€
doprava - 3,41€
vstupy - 0
ostatne - 0

spolu = 15,25€ + 3,41€ + 2760f = cca 27,52€

Spanielko (letenka BUD-Barcelona 9,38€) - 14dni

ubytovanie - 261,7€ - 57,89€ (booking referall)
jedlo - 336,4€
doprava - 151,79€ (vratane leteniek)
vstupy - 13€
ostatne - 6,2€

spolu = 9,38€ + 203,81€ + 336,4€ + 151,79€ + 13€ + 6,2€ = 720,58€

Maroko (letenka Madrid-Tangier 14,99€) - 13dni

ubytovanie - 710dh
jedlo - 857dh
doprava - 482dh
vstupy - 0
ostatne - 86dh

spolu = 14,99€ + 710dh + 857dh + 482dh + 86dh = 220€ (spocitane vybery a platby kartou + nieco co mi ostalo z minulej cesty)

celkom spolu = 27,52€ + 720,58€ + 220€ = 968,10€

LINKY

mini navod na tenerife

tura na pico del teide

rozne tury po tenerife

doprava na tenerife

svk blog o tenerife

juzne maroko od romana

karta na cestovanie po barcelone hola bcn

busy na tenerife

bus supratours v maroku

bus ctm v maroku

Advertisement



Tot: 0.67s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 52; dbt: 0.4009s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb