29.den - presun domov


Advertisement
Hungary's flag
Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest
December 27th 2017
Published: January 1st 2018
Edit Blog Post

Uplne rozbity nasadam do letiskoveho busu co nas vedie k terminalu, tu pasovka velmi rychlo, len kuknu pas a uz som na madarskej pode.

Samozrejme vsetky sedacky obsadene, presun na druhy terminal, tam tak isto, padam teda na zem a snazim sa zaspat.

Na par desiatok minut sa mi to dari.

O 5/00 rano nasadam do busu 200 a smer metro kobanya - kispet.

Vcera som si este kontroloval spoje domov, dost ma prekvapilo,ze vlak nejde z keleti ale z Nyugati. Tam som este nikdy nebol som zvedavy ake to tam bude.

No je to tam dobre na kokot, nikde sa neda sadnut, ziadna vyhriata miestnost, vlak mi ide az 7/40, je nieco pred 6/00.

Postavam pred vstupom do metra, odkial obcas zafuka teply vzduch.

Inac metro M3 uz ma nasadene nove supravy, som bol uplne v soku ked som do toho nastupil.

Na ranajky si davam 2 trojuholniky pizze, madarska pica sa rozuluje,ze jej nerozumim.

Blizky spar otvaraju 6/30, hned tam nabieham, konecne teplo. Kupujem neaky proviant na cestu.

V okoli stanici same divne individua. Brrrr

Nasadam do vlaku, tam zima. Konecne sa pohyname, zime je furt, menim vozen, tam funguju aj dvere a konecne teplo. Po chvili z nepochopitelnych pricin miesto tepla ide zima.

Opat menim vozen, tentoraz kupecko, konecne teplucko.

Zaspavam pri Vaci, budim sa ako opustame sturovo, kurva to by bola sranda keby som prespal nove zamky.

Nastastie nemeskame, pripoj stiham v pohode.

V osobaku do galanty pobavi stary dedko co si ku mne sadne. Cez ulicku sedia dve babky, rozpravaju sa samozrejme po madarsky. Hned ako to dedko zaregistruje, vytahne kotlebove noviny a zacne si ich tam citat.

Idem sa dostat od smichu.

V galante rychlo krokom presun na policiu, vyzdvyhnutie noveho pasu trvalo rekordne kratko. Vytlacil som si listok a potom som si ani nestacil sadnut a uz ma volali dnu. Dostavam novy pas s platnostou na 5 rokov, je trosku viac fialovy (stranka s fotkou) ako moj stary pas, co mi bude koncit tiez za 5 rokov.

Majitel v tiznite chvalil slovenske pasy ake su jednoduche.

Volam miriam,ze uz som vybaveny, ta sada do auta a nahli sa pre mna.

Naskakujem pri lidli a smer prechodny domov v dolnej strede.

Po jedle, sprche a malom spanku este zavitam na welcome party kanadana a mesacny vylet je za mnou.

naklady :

2x trojuholnik pizze : 500f

nakup v spare : 4,16€ (1296f platba revolut kartou)

Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.008s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb