Blogs from Navodari, Constanta, Dobrogea, Romania, Europe

Europe » Romania » Dobrogea » Constanta » Navodari September 13th 2018

Dag 15& 16 – Rondreis Roemenië – di & wo 12 & 13 september 2018 – Zwarte Zee (Rustdag) Gisteren dinsdag deden we een voormiddag verplaatsing (170km) naar Navodari (nabij Constanta) aan de Zwarte Zee. Onderweg goede banen en weinig verkeer. Een stadje door, Babadag, druk en geparkeerde auto's langs de witte lijnen. We storen er ons niet meer aan. In het centrum een hoge Minnaret. Vrouwen op straat in donkere kleren tot de enkels. Duidelijk overblijfselen van eeuwen Turkse bezetting. Eens ter plaatse op onze camping nemen we rust. Vrije dagen. Dus relaxen en wat verder lezen in onze meegebrachte boeken wat tot heden niet opschoot. Het is licht bewolkt, zonnig en voor ons een te frisse wind voor het strand. Voor de Roemenen niet, alhoewel niet zo veel. De schoolvakantie is hier sinds verleden ... read more
Navodari - Zwarte Zee
Onderweg naar Zwarte Zee. Burcht van Enisala
Landschap onderweg naar Zwarte Zee

Tot: 0.039s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 20; dbt: 0.0153s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb