51.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
May 1st 2020
Published: May 2nd 2020
Edit Blog Post

Po ranajkach smer cvicisko. Dva dni po sebe robit tie iste cviky je blbost, no co uz.

Na plac prichadzalo stale viac a viac ludi. Tolko som tu este nezazil.

S vytahanimi rukami smer supermarket.

Takze ruska su neni povinne, bo dost ludi ich nemalo. Co ma len potesilo.

Nakonec som chytil nakupny osial a neriadil sa zoznamom. Jedla mam teda az az.

Opat problemy pri pouziti samokasy.

Furt mi to vyhadzovalo zavolajte obsluhu. Bola u mna asi 5x.

Chybu som robil v umiestneny tasiek, potom som v odkladacom boxe nechal mobil, proste blba technika co reaguje na kazdu zmenu.

Na obed masicko s ryzu a na veceru zaobstarany tuniak, opat s vlastnorucne urobenou ryzou.

Vcera som nakonec nainstaloval netflix na 30dni zdarma a hned som zacal pozerat odporucany serial money heist. Uplne ma to chytilo a kukal som to az do vybitia baterky.

Spanielcina je ozaj zaujimava rec.

Ked porovnam appku amazonu a netflixu, prva menovana je lepsia. V druhej som este neprisiel nato ako dat film na celu obrazovku.

Dnes teda pokracovanie v sledovani serialu, potom troska jazyku a klasicka tlieskacia prechadzka.

Opat navsteva zltych vlasov, cul davam jahodovu zmrzlinu nech je zmena.

Obsluha vo fast foode velmi neprijemna, ako keby tam musela byt navyse.

Novinka, pokladne aj vydajne miesto je vybavene plexisklom s otvorom na peniaze resp vydaj jedlola. Nieco ako i nas na poste. Bezpecnost teda nadovsetko pred niecim co je velmi nakazlive ale inak neviem, sak zadny mrtvy tu nepribudaju a co som kukal statistiku na svk tez nic abnormalne.

Prakticky cely cas pozeranie na ubytku serial, popritom jedenie jahod. Kupil som aj mango, som na nho zvedavy ake bude.

Zajtra opat nic, len kuknutie do mesta a kukanie serialu. Toto je v plane az do utorka, obcas si pojdem aj zacvicit.

Nenapadne zistovanie ako je to s prechodom zelenej hranice svk at, dost hliadok na mnou vytipovanom mieste.

Cca 15hod po zavedeni povinnej statnej karanteny pri vstupe na svk ma rozosmiala prijata smska od ministerstva zahranicnych veci :

Vzhladom na naplnene kapacity v statnej karantene, zvazte nevyhnutnost cestovania do sr.

Kde udelali soudruzi z ndr chybu ? 😊




Advertisement



Tot: 0.68s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.3342s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb