52.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
May 2nd 2020
Published: May 2nd 2020
Edit Blog Post

Zdrave ranajky (salat, syr, hriby) do seba hodene okolo 1100, kedze som isiel neskoro spat.

Po jedle dokukanie prvej serie a smer mini prechadzka do parku santa catarina.

Vonku opat genialne pocasie.

Najskor som sa chcel v parku zvalit do travy ale lietalo tam vela vciel. Nuz posedenie na lavicke pri jazierku s fontanou a labutami.

Dlho som vsak nevydrzal, slnko riande pieklo. Nuz presun na lavicku do tienu s vyhladom na pristav.

Trosku som si polezal a zbehnutie o poschodie nizsie kde je pojazdne auticko s obcerstvenim. Samozrejme zavrete ale i odtialto fajn vyhlad na more.

Z vyhliadky ma vsak vystval alarm, boli tu senzori na pohyb, ktore po par minutach aktivovali alarm.

Presun prazdnym mestom do mestskeho parku, tu tiez posedenie na lavicke a hajde ubytko.

Na jedenie robim spagety a asi pol kila mleteho masa s hribami. Jedlo mi mozno vydrzi az do nedelnej vecere. Dal som tam aj struhany syr ale nic moc vona, chut vsak dobra.

Zacatie sledovania druhej serie money heist. Prva bola super, i ked posledna cast uz taka poslabsia.

Nacinam sladucke mango a vychutnavam si pohodicku na spodnej terase.

Rusky sa musia nosit az od pondelka (supermarket, doprava). Dnes o polnoci konci v portugalsku vynimocny stav, od pondelka sa otvaraju male obchodiky a aj kadernici. U nich platba len kartou, som teda zvedavy aku sumu mi nahodia na zero strih.

Vyucbu dnes absolvujem na promenade, free wifi slapala.

Okolo bezci a chodzari.

Kvanta ludi sa prechadza hore dole.

V mcdonalde opat zmrzka a nic nerobenie na lavicke len sledovanie lodi, nasavanie morskeho vanku a samozrejme sledovanie ludi. Ti maju na sebe cim dalej tim menej oblecenia.

este mensi relax na plazi pri cvicisku. Zvuk mora fakt ukludnuje dusu. Normalne som zacal rozmyslat, ze by som tu este ostal.

Vecer spageti, pozeranie serialu, cvicenie a opat serial.

Este k vcerajsiemu nakupu. Jeden chlapik nakupil 2plne voziky coca coly, 2 fanty a 1 spritu. Tak asi velka nealko party.


Advertisement



Tot: 0.699s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 42; dbt: 0.3676s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb