50.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 30th 2020
Published: April 30th 2020
Edit Blog Post

Dnes je opat krasne rano (1000). Smer cvicisko.

Latinak akurat koncil, bol tu este chvilu jeden chlapik a neskor dosla fajn baba.

Ta robila len cviky na brucho podobne tim co robim na ubytku.

Dnes som vynechal bicykel, nech si koleno este oddychne a pridal ruckovanie.

Na obed vysmazene posledne rybacie kruzky, vyucba jazyka a asi hodinovy slofik.

Po zobudeni ma potesil w6 ked mi zrusil vsetky zostavajuce lety.

Ako sa predpokladalo bts ostane zavretych dalsich 14dni, no lety som kupit uz nestihol.

Bilancia na w6 teda je, z 95€ (tolko stal let bud - astana) spravenych 198€, v pluse teda nieco okolo 100€. Takze cul ked budem kupovat letenku, hned kupim aj clenstvo.

Vcera mensie pisanie z lenku kl, ta skoncila v prazskej praci (robila uz len home office z oravy). Udajne sa do rakuska po prilete nevyzaduje negativny test na corunu. To by bolo super, z lisabonu sa da letiet za 25€ (lieta to), potom sup vlakom k hraniciam (zbezne len kuknute, one way cca 11€ mega suma) a pokus prekrocit zelenu hranicu.

Ale netreba nad tym cul rozmyslat, do maja je este daleko a ktovie co bude.

Dnes len sadnutie k pristavu kde su katamarany a dopisovanie zapisku.

Baby co tu minule jedly pizza hut, cul mali mcdonalda.

Par ludi tu vencilo psov a samozrejme bezci a chodzari nemohli chybat.

Ono by som sa tu zdrzal aj dlhsie ale nebolo slnko a bol som aj dost hladny.

Na veceru dorazene rybie prsty.

Dnes upratovacka trhala zelinu i pred budovou.

Som sa rozhodol, ze uz nepojdem nikam a zostanem len vo funchale. I tak zajtra je sviatok, potom vikend a listok na bus sa neda kupit.

V uliciach niektory ludia nosia aj plexiskla. Jak volaky scifi film to na uliciach vyzera.

V japonsku je to vraj drsne co pisala yuki. Ale moc to nerozviedla.

Zajtra ma drbne ked ma nepustia do obchodu bez masky, hadam im polokukla bude stacit.

Opat je otvorenych viac obchodov, vsetko ale iba medzi dvermi. Dokonca aj obuv, no kupovat botasky na beh uz nema zmysel.

Skoda ale kadernictiev, furt zavrete, i ked ktovie ake maju ceny. Vsetky co som videl vyzeraju dost luxusne resp ako skutocne salony pre ludi so skutocnymi vlasmi, co sa mna netyka.

S tk som refund nevybavil. Pisem si s ceskou pobockou, vraj by to malo ist online a prachy a mile by mali byt pripisane hned. No nikde som to nenasol. Ono keby vratili mile, zobral by som aj ten voucher a v buducnosti to preletel. Dockam do utorka co mi odpisu z tureckej podpory.

Dnes skusim aktivovat cbs (ak nepojde tak netflix) resp budem citat knihu.


Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0694s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb