48.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 28th 2020
Published: April 28th 2020
Edit Blog Post

Dnes asi este kratsi zapisok ako vcera.

Cvicenie sa nekonalo, davam si pauzu nech sa zregeneruje telo. Inak pocitovo mam viac sily, vacsiu vydrz a uplne taky stastnejsi som. A to spravilo len male cvicenie

Pred obedom vybehnutie omrknut ine papiernictva ale tie zavrete.

V jednom bol chlapik, poslal ma do toho kde som bol vcera. Inak klobuk dole pred nim. Obchod zavrety, vidi, ze sa tam niekto dobija, otvori dvere a s usmevom poradi.

Tak zosit veru nebude.

Smer predajna listkov na bus horarios na bus stanici pingo.

Tu ina tetka ako minule. Ang nevedela ako ta pred nu.

Tak reku kedy ide prvy bus do faja dos cardos. Kedze nevedela ang a chcela sa ma zbavit, poslala ma do budky vedla lanovky.

Tu starsi neochotny panko, s ktorym som mal uz skusenosti. Nepotesil ma, prvy ide o 1140. A nazad vraj posledny 2040 co mi neako nepasovalo. Neskor som cez fb kontaktoval priamo centralu, ti mi odpovedali do 2hod. Posledny bus ide o 1735, ten 2040 ide az z curral das frierras.

Nuz nazad k tetule do pokladni. Kupujem listok do poiso a z faja dos cardos do funchalu.

Jedno je v zone 3 (2.75€) a druhe v 4(3.35).

Smiesne bolo ked mi podakovala, povedala danke schon. Nemecky teda na mna este nik nesiel v obchode asi za moju celu cestovatelsku karieru. Samozrejme mimo nemecky hovoriace krajiny.

Cervena na semafore pre chodcov nic neznamena, proste ked nejde auto, ludia prebehnu. Robia to aj rodicia s malymi detmi, nuz pekny priklad. Inak ja robim to iste, tez prebehujem.

Na prechode pri mcdonalde je dokonci led pas aj na zemi. To som este nikde nevidel

Na ubytku spravene maso na cukete s cesnekom.

Slnenie, i ked moc slnka nebolo. Vyucba jazyka a kuknuti posledny film cez amazon.

Vybral som si indicku tvorbu, gully boy. Fajn oddychovka so zaujimavym indickym rapom. Uplne sa mi lubila ziarliva frajerka hlavneho hrdinu. Su na party, chalan kukne na inu babu, frajerka dojde, zebere flasu od piva a treske nou babe o hlavu 😊

Dobry hlaska bola aj - : I will not change my dream to match my reality. I will change my reality to match my dream

V tomto filme chybali upozornenia typu, nepite, nefajcite, nejazdite bez prilby. Taketo upozornenia boli vo filme virus. Vzdy ked tam pili, fajcili...tak dole v obrazovke naskocilo taketo upozornenie.

Kedze film bol extra dlhy a vonku dost zima, ziadna prechadzka sa nekona.

Zrusili mi dalsi let, tak zas kredit. 1.5 mam larnaka - luton, uz by to mohli zrusit kurvy. Cyperske letiska su zavrete tak nevim naco cakaju.

Do lutonu a sofie sa da letiet este z bts, kde predpokladam, za uzavretie letiska bude opat predlzene ale nejdem riskovat pokym to nebude oficko potvrdene, potom uz len aby som bol rychlejsi ako manici vo w6 a ide sa robit dalsi biznis.

Tento tyzden ma caka mega tura, uvidim podla pocasia kedy to spacham. Dufam, ze cesta bude priechodna a ziadne zavaly nebudu.

Ono jak som isol na pico grande a este len zacinal turu, tak na druhej strane udolia padala hlinenna lavina.

Upratovacka mi slohla paplon zo spodnej postele. Nechapem preco.

Vcera sa menil aj kod na vchodovych dverach. Jasne, ze mi to nik nepovedal. Tak zvonim, otvoril mi talian. Velice mi ukazoval, ze mam silnejsie mackat knofliky ale kokot mi nedal novy kod, este mu ukazujem stary, on natukal novy a hla sak to ide. Jasne, ze novy tukal velmi ale velmi nenapadne aby som si ho nevsimol, normalne klavesnicu zakryl rukou. Kokot.

Nakonec som kontaktoval majitela a poslal mi novy kod, este sa omluval, ze mi ho neposlal hned po zmene, tez kokot.


Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0544s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb