47.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 27th 2020
Published: April 28th 2020
Edit Blog Post

Dnes bude velmi kratky zapisok.

Po ranajkach smer cvicisko.

Vonku je krasne slnecno.

Zastavujem sa v papiernictve, medzi dvermi vravim co chcem, no na moje prekvapenie mi tetula vravi, ze zosit format a5 nemaju. Sa pytala este kolegu. No neviem, neviem. Skor nevedeli asi co chcem, skusal som aj anglicky, portugalsky a rucne.

Na poste predavaju seriu znamok harry poter, nuz reku kupim si neake znamky. Samozrejme nie hp. No boli tam traja ludia, tak na spiatocnej ceste, co bola chyba, bo po cviceni tam uz bolo asi 20ludi, dnu sa smelo len po troch.

Na bicykel zhruba v rovnakom case ako ja chodi stary dedko. Ako dezifenkciu pouziva noviny. Odtrhne si kusok pod zadok a kusky na ruky. Dnes po bicykli skusal aj hrazdu v ramci moznosti.

Dnes som zhyby nedal, bolia ma lakte.

Niektory postari tu dorucuju zasielky na stvorkolkach, tomu sa vravi vybava. No ale zas do takych kopcov co su tu niekde sa ani necudujem.

Na obed spageti, slnenie sa na terase, pokracovanie citania zaklinaca (i ked viem co sa stane), neskor kuknuty film public enemies s johny depp. Tento herec nikde nesklame, tak fajn filmik.

Po filme zruseny free amazon, ten mi vsak este ponechali, do uplnych 30dni, zostava mi este jeden.

Klasicka tlieskacia prechadzka.

Vonku kopa sportovcov.

Vojaci tez cvicili. Ti tusim na tej lodi ani nic ine nerobia.

V mcdonalde kupena karamelova zmrzka, normalnu do kornutku nepredavaju.

Ta zjedene s vyhladom na repliku santa marii, do toho mi hrali striedavo imt smile, desmod a hex

Dnes uplne super pocasie. No balim to, bo ma dnes caka na drate nieco seriozne, z coho i tak nist nakonec nebolo. No co uz.

Na veceru som dorazil spageti.

Zajtra pocitam uplne rovnaky den ako dnes.

Foto

Madeira
https://photos.app.goo.gl/P3YXLAXhGjunzvaE6


Advertisement



Tot: 0.554s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.2971s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb