35.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 15th 2020
Published: April 16th 2020
Edit Blog Post

Po dlhom case na ranajky vajicka.

Po jedle trosku surfovania na nete a potom smer mesto a oddych pri mori oproti lanovke co ide na monte.

Ludi v meste normalne, ruska sa tu furt moc nenosia i ked postupne ich nositelov pribuda. Dnes som videl 5ludi.

Zda sa mi, ze obchody sa postupne otvaria, i ked sa nesmi vstupit dnu. Vsetko medzi dverami.

Ako som tak relaxoval na betonovej hradzi a pocuval zvuky mora, zaujal ma jeden chlapik cviciaci v outdoor gym.

Proste rozne stroje na cvicenie (zvacsa hrazdi) pod holim nebom.

Odpozoroval som par cvikov a zajtra sa do toho pustim. Plan je chodit teda cvicit po ranajkach. Ou to uz bude zo mna regulerny sportovec ked pocitam brusne 10min cviky a tlieskaciu rychlochodzu.

Na obed dojedena polievka a potom uz klasika, jazyk, dokukanie star treku (film) na spodnej terase.

Musim si kupit balzam na pery, povodny sa mi uz minul. V supermarkete som videl len od maybeline, sa bojim ci to neni ruz. Kupim to v lekarni, uz mam jednu vytipovanu, robi tam pekna lekarnicka. Lekarni je tu kopa, pred niektorymi rady, pred niektorymi nikto.

Opat upratovacka aj s dcerou (?), Ma fakt dobry zadek.

Sikmaci si robili chleba vo vajci. Isli ho jest ku mne na terasu. Vonku prsi, daznik nad terasou uz nasiaknuty vodou. Zrazu fuklo a sikmaci jak sedeli na okraji stola dostali riadnu davku vody.

Upratovacka sa skoro dostala od smichu.

Sikmaci sa teda spakovali a sli do izby, kde travia vacsinu casu.

Brazilcanka tiez nevychadza z ubytka, vacsinou lehni v lobby na gauci.

Po dazdi sa vyberam na obvyklu trasu k pristavu vyletnych lodi.

No dostal som sa len na promenadu k osobnemu pristavu. Zacalo poprchat a neskor uz regulerny dazd.

Budka s listkami na rodoeste bus otvorena. To je dobre znamenie, ak bude fajn pocasie (mozno o tyzden) behnem a skusim si kupit dopredu listok do coridy a dam turu na pico grande. Inak pocasie hlasia furt na hovno v horach, v dolinach striedavo.

Na veceru minute posledne cestoviny, tie zmiesane s rajcinou a tuniakom z konzervy. Vsetko to osmazene na woku.

Uz sa pomalicky blizi navsteva supermarketu. Ovocie som tiez dnes dorazil, zeleniny tez moc nemam.

Zacal som kukat serial tom clansys jack ryan. Prva cast v pohode, uvidime ako to pojde dalej.

Cez revolut som si kupil par akcii spwr, tak sa idem s tym trochu hrat resp budem mat zabavku sledovat ako to klesa ci stupa. Investicia okolo 100€ takze zadne horibilne zisky/straty necakam. Proste len zabavka.

Zas sa ozvala octavia a opat len negativizmus. Musim ju neako odpisat tak ako vm. I ked vo vm pripade to bolo z ineho dovodu.

Co ma nesmierne tesi, mailiky od ruri.


Advertisement



Tot: 0.527s; Tpl: 0.024s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.3077s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb