33.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 13th 2020
Published: April 13th 2020
Edit Blog Post

Ako bolo vcera dohodnute s vm tak sa aj stalo. Spolocne corn flaks ranajky.

Po ranajkach nazad do postele a len driemanie.

Vonku je dnes pekne slnecno, tak spakovanie sa smer mesto.

Dnes je tez zakaz nevyhnuteho vychadzania ale v uliciach sok.

Mesto plne ludi a aut.

Hned sa mi zdvihla nalada.

Nabieham do trafiky, kde mali vystavene pohladnice, no znamky nemali, tak nic.

Ono nabieham je len obrazne povedane. Pred vstupom do obchodiku je stolik, takze dnu sa neda dostat. Clovek len povie co chce a predavacka mu to poda.

Smerujem si to k pevnosti sao tiag co je pri mori.

Kukam a pred pevnostou sa opaluju ludia, dvaja otuzilci dokonca plavaju v mori.

Nuz sa pridavam, len slnenie, na ladovu vodu si netrufam.

Oddych na bet.hradzi, dopisovanie dennika.

Na ubytko ma vyhnal hlad.

Po promenade sportovci, mesto furt plne ludi. Uz len tie pootvarane obchody chybaju a je to ako keby nic nebolo.

Zrejme tu funguje aj neaka vyvarovna pre bezdomovcov. Fakt dlha rada ludi pri jednej budove.

Varit sa mi dnes nechce, tak si vysmazam hranolky a kruzky ryby.

Poobedie klasika. Jazyk, smer plne mesto, dnes som tlieskanim dal uz 4km, na ubytku spravena zem.polievka s mraz.zeleninou a fazulou.

Fazula z plechovky, kde sa mi odtrhlo otvaranie, tak pouzite na otvorenie noznice na maso.

Ako som si robil polievku, do kuchyne prisli sikmaci, ti si robili spagety s fajn vyzerajucou omackou.

Ja som sa venoval fajn pokecu s V. Tej som poslal link na dennik, ked narazila na zmienku o sebe hned ma pocastovala skaredym slovom 😊

Doobeda som poslal este par babam zelanie s peknou sibackou. Samozrejme vacsina ich nechapalo preco sa u nas polievaju a sibu zeny. Tak vysvetlovanie.

Octavia sa zas ozvala a zas to iste vyplakavanie.

Co potesil, bol mail od ruri. V japonsku je uz tiez vynimocny stav. Spravanie ludi sa totalne zmenilo, zacali blaznit a su totalne sobecky. Ona vdaka covid uz nepracuje, i v novom posobisku (gumma) predaval sladkosti. Jej manzel predava suciastky pre subaru. Deti planuju robit po svat.hostine v maji. Inak svadbu mali uz davno. Manzelova mama bola v nemocnici, tak sa zmenilo jeho spravanie k horsiemu ale uz je vsetko ok. Byvaju v uplne zaprdenej dedinke, kde je len jeden obchod a dve lekarne. Ale vraj paradicka.

Dalsia mini novinka z barcelony, carla je zufala, bo nemozu chodit von.

Este mensi pokec s windy a pin.

Zlaty kliniec dnesneho dna ma vsak cakal vecer. Ked uz klasicky telefonat s vm.

Ta bola ozaj vyfintena, paradne saty, krasna cervena masla, dokonca aj sviecky. Uplne vsetko wow. To dievca je uplne genialne. Take veci co robi pre mna, no proste neuveritelne. Niekedy z nej ozaj odpadavam.

No lenze ju boli hlava, tak mi hned zakazala perverznosti. Nuz tak zas nist nebolo 😊

Hovor opat nepodliezol hodinu, no dozvedel som sa, ze som bez alkoholu nudny. Pit planujem az ked stretnem ozajstnych ludi. Takze budem asi pre nu furt nudny, no nist, problem s vm teda vyrieseny. Ide sa dalej.

Zajtra idem pesi do mestecka canico, je tam velka socha krista a ma tam byt aj ok plaz. Som zvedavy, je to vylet na cely den, ma byt krasne slnecno.


Advertisement



Tot: 0.558s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.2928s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb