32.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 12th 2020
Published: April 13th 2020
Edit Blog Post

Po budicku sledujem co je nove na leteckom poli. A kuknime, let do lisabonu 5.5 za 35€ (ota) s tap. Nevaham ani minutu, registrujem sa do tap miles programu a kupujem to na priamo cez aerolinku za 47€ - 5€ zlava za mile co mi dali (az 200). Tarif je uplne najnizsi, podmienky ako u nizkonakladovky ale to mi nevadi, hlavne nech sa to podari a zmenim prostredie, bo dalsi mesiac neviem neviem co by som tu robil.

Este ale stale rozmyslam, ze napisem do sata nech mi prebookuju zruseny let na terceira len do ponta delgada a dal by som aj azory. Ale to je este cas, zacinaju lietat az 1.5 (ak teda) a ktovie ako to tam bude s karantenou, cul je 14dni.

No ale to je fuk, hlavne sa asi uz odtialto niekam dostanem. Len do lisabonu je prilet okolo. 21.30 a vacsina ubytiek ma check in do 2200. Ale to je daleko, ktovie co este bude do maja.

Ranajky rovnake ako vcera, mozzarela so salatom.

Dopozeranie loop of the tales. Zaujimavy serial.

Na ubytko dosli dvaja novy sikmaci ale len navstivit tychto dvoch starych. Fakt ale nevim ci to neboli ti co tu boli predtym. Zeby nakonec neleteli do lisabonu ale len menili ubytko?

Inak tito dvaja co tu ostali (mladsi) su oproti tim co odisli dost lenivy. Uz sa tu necvici ani nevyvara. Jedlo si zvacsa objednavaju cez uber eats.

Uber eats a glovo sa v tieto dni nezastavia. Furt na uliciach vidim ich motorky ako si to valia s nakladom plneho jedla, nedockavim zakaznikom.

Potrebujem zohnat ihlu a nit, treba mi zasit nohavice a hlavne maly batuzok. Ten uz dlho nevydrzi.

Na obed dojedene cestoviny zo vcera, ucenie sa jazyku a smer doca do cavacas.

Ulice v nedelu totalne vyludnene ani bezdaci nikde.

Cele mesto patri len mne, uz len vybit vylohu v cukrarni a zobrat si poziven.

Ako postupujem do hotelovej casti lido, zacinaju sa objavovat i ludia.

Turisti vsetko v dochodcovskom veku.

Z jednej stranu ocean a zdruhej prazdne obrovske hotelove komplexi. Veru v top sezone by som na tomto ostrove byt nechcel. Vsetko isto preplnene vratane levad a hor.

Minam dalsie umele kupalisko vybudovane pod utesom, opat si clovek moze vybrat ci ostane v bazene na vyhlad na more alebo ide priamo do mora. Vstup cca 5€ na den. Samozrejme momentalne zavrete.

Promenada je lepsia nez v meste, bo poskytuje z utesu uchvatny vyhlad na more. Okolo vsade pekna vysadba kvetov, paliem.

Lavicky nesmu chybat, tak nasavanie slnka.

Oproti pestana grand hotel najdene uplne genialne miesto na relax.

Branickou z promenady treba zist po polnacke dolu ku skalam a tu uz v okoli prirody pocuvat narazajuce more.

Genialne miesto, len bolo obsadene domacimi, tak niekedy nabuduce ako half day trip.

Pokracujem po promenade az k mojmu cielu. No cesticka tam je zahradena lanom, tak nic.

I ked by sa to dalo podliez a potom pokracovat tunelom na blizku siroku kamenistu plaz, nejdem do toho. Sledovalo ma dost oci z apartmanov ale hlavne uz prichadza dazd.

Pomalicky teda nazad po prazdnej promenade.

Po ceste aj dost tur.agentur. co mali vonku vypisane tak 6€ na dve moje miesta kam sa neda dostat busom. Tak fajn cena, lenze je zavrete. Tak nist.

Dazd sa stupnuje, utocisko nachadzam v jednej restike resp na terase, neskor na bus zastavkach.

I tak som dost premokol, dufam, ze to nebude mat dake zdravotne nasledky.

V uliciach jedna policajna hliadka ale len sa vozili, nikoho neotravovali.

Bezdomovci v mestskom parku v amfiku pohodlne spinkali v provizornych posteliach.

Na dverach kostolov (aj na jednom dome) z kvetov spravene krize.

Vecera nezdrava, hranolky a vysmazane rybie kolecka. No dal som si k tomu uharok. Tak jem zdravo.

Dnesny den ubehol vdaka dlhej prechadzke velmi rychlo.

Klasicky pred spankom rozhovor s vm. Vybudovala doma jazierko a chysta sa tam napustit rybky, no som zvedavy na konecny vysledok.

Zajtra dohodnute spolocne ranajky a romanticky vecer. Zeby, zeby, konecne nieco 😊

Foto

Madeira
https://photos.app.goo.gl/z66L4hQqS5TBbVfo6


Advertisement



Tot: 0.154s; Tpl: 0.017s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.1333s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb