31.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
April 11th 2020
Published: April 11th 2020
Edit Blog Post

Dnes mesiac na ceste a furt prakticky na tom istom mieste ak neratam noc vo viedni a noci v porte.

Asi by to chcelo neaky suhrn. Spisem ho zajtra, bo ma prsat a tak nebude i tak o com pisat.

I ked nevim ci ma aj zmysel este pisat zapisky, bo kazdy den je rovnaky.

Ranajky, kniha, obed, jazyk, prechadzka, vecera, cvicenie, pokec s vm.

Po zapnuti wifi, hned spravy od octavie, zas mi poslala pesnicky o laske a ze je jej naprt a hovorit o tom nechce. Nuz ked ani po troch vyzvach nezacala, tak fakt nevim o co jej slo. No kazdy sme iny.

Ranajky - spraveny salat s mozarellou a hribami. Tie osmazene samozrejme

Kniha - kapitola o jezkovy, takze som vedel ako to skonci. Zajtra si dam pauzu, bo mam krvave oci od mobilu

Obed - za asistencie vm si robim cestoviny, k nim mlete maso s rajcinou, hribami, cesnek, chili papricka, sol, korenie, mleta cervena paprika (najdena v kredenci), kecup (nevratna pozicka od korejcov), struhany syr. Priprava jednoducha, osmazit hriby, supnut tam maso a po chvili ostatne ingediencie. Pri konci trochu podusit nech rajciny pustia stavu a na uplny koniec to vsetko zmiesat s hotovymi cestovinami. To bola pre mna novinka. Zvacsa miesam cestoviny s omackou az na taniery. No napad to bol skvely, velke dakujem sefkuchar vm.

Spravil som plny wok, takze vybavena aj vecera a dalsi obed na zajtra.

Opat patri vdaka vm, ze si na mna nasla cas a pomohla mi s varenim a popri tom i fajn pokecik. Uz si na nu fakt moc zvykam, musim s tym zacat nieco robit inak neviem, neviem.

Jazyk - pomalicky postupujem ale co z toho bude ktovie

Prechadzka - dnes som si opat predlzil tlieskacu trasu, 3.8km za 38min. Ono uz ma pri konci dost bolelo prave plece. Inak samozrejme sa nachodim viac. V meste a na promenade uz dost ludi. Dnes som nestretol ziadnu znamu tvar.

V pristave kotvi i lod co obstarava trasu na santo porto. Velka lodisko. No cul tam bere len domacich, spiatocka stoji 65€, jeden smer cca 2.5hod. podla fotiek je na ostrove pekna dlha piesocna plaz. V momentalnej situacii ak by sa dalo by som tam aj siel, len nech mam neake rozptylenie. No neda sa.

Lod je vzdy nastartovana ked idem okolo, dost to smrdi.

Vojaci na voj.lodi opat len cvicili.

Posedenie si na lavicke a sledovanie zakotvenych jacht. Na jednej som videl aj obyvatela co tam byva.

Po uliciach opat po zemi zebraci s nastavenim klobukom, niektory mali pri sebe i psov.

Na ubytku upratovacka, koniec tyzdna, tak vymena postelneho pradla.

Cvicenie - dnes necvicim, nebol cas, bo upratovacka a neskor vm.

Kym som cakal kym vypadne upratovacka (dnes az o 1945) zacal som kukat futbal. Spartak vysielal zaznam derby z majstrovskej sezony. Na tento zapas som si kupil virtualnu vstupenku.

Nakonec som kukol len polcas, bo sa ozvala vm.

Tak uz rutinny vecerny telefonat. Kde tentoraz prakticky rozpravala iba ona.

Clovek si uz mysli, ze ju trosku pozna a bum, uplne ho prekvapi. Nuz komplikovana je to osobka. Ale ako som uz spominal musim s tym zacat nieco robit, bo si na nu uz moc zvykam a to neni dobre. Este to ohrozi moj tajny plan a potom som zas v prdeli.

Nasiel som svoj novy hudobny styl. Pocuvam rusky rap. Fakt dobra, pohodova muzicka. Samozrejme vsetko odstartoval miyagi a o dalsich interpretov sa uz stara mix youtube.

Dnes ziadost o refund dalsej letenky z lisabonu do milana. Tam som mal letiet zajtra.

Pisal som do turkisch airlines nech mi odblokuju ucet, odpisali za den, chceli osobne udaje a scan pasu, cul cakam na heslo do uctu.

Dufam, ze wizzair a nasledne aj turkisch mi zrusia lety. Bo nevidim to ruzovo, ze by som sa ocitol 5.5 v kisineve resp 6.5. v budapesti.

S ryanarom mam este 3lety, vsetky pojdu asi na refund, i ked taka malta resp kyjev by stalo za to zmenit termin (je to z/do bts) ale fakt nevim. Moj tajny plan je uz v behu a zastavit sa uz tak lahko nebude dat.

Trochu ma nasrala leah, mi poslala pozvanku na online diskusiu co poriada. Som to slusne odmietol a hned ma za to spucovala. Toto mi uz spravila druhy krat. Veru dalsi clovek co som ho zle odhadol.

Ale uz mi to je fuk, co bolo bolo, co bude bude, teraz je teraz a tak to berem. Teda berem uz len teraz. Zasadna zmena teda v mysleni.


Advertisement



Tot: 0.51s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.2807s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb