16.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 27th 2020
Published: March 27th 2020
Edit Blog Post

Na ranajky sa vraciam ku corn flakesu s mliekom.

Na bruchu citit mensia svalovica po vcerajsom cca 10min cviceni.

Doobeda opat portugalcina a okolo obeda smer supermarket pingo doce.

Tam hned par zmien.

Dnu sa vchadza vychodom a vychadza vchodom. Ludia na vstup medzi tovar uz mozu cakat aj v predajni. Na zemi su lepiacou paskou spravene znacky, kade maju ludia postupovat.

Prave tam opravovali atm.

Kupujem hotove jedlo v restike, kusky masa a dva kusky kurata. Jedna stara kurva sa predbehla. Nik neprotestoval, len jeden cudzinec na to upozornil. Mne to bolo fuk, baba je aj tak uz jednou a hadam aj dvoma nohmi v hrobe.

Nakupoval som podla zoznamu, tak ziadne zbesile behanie pomedzi regali.

Je zaujimave, ze vzdy platim skoro rovnaku sumu t.j. okolo 35€.

Vonku pred obchodom mimo dlheho radu, samy dochodci aj dnu tvorili vacsinu nakupujucich, postavali taxikari a dvaja zebraci.

V meste zadne velke pohyby, bud vsetci cakali na bus alebo v radach do obchodov.

Aut vsak jazdilo dost.

Inak obyvatelstvo na ostrove vyzera byt dost chudobne.

Na ubytku upratovacka akurat cistila chladnicku. Ja tam mam svoje jedno podlazie, oznacene menom. Taktiez v mrazaku mam jeden svoj suflik.

Na ubytku nova osoba. Stara brazilcanka. Nastasti spi hore a nie v mojej izbe, kde som sam.

Nevyhoda izby je, ze tam neprenika slnko, tak trochu zimsie ale v pohode.

Dnes som kupil ryzu, tak sup na to. S poradcom na telefone som to zmakol. Z malej salky mi vydalo na dve porcie.

Talian (mladsi) je vraj kuchar v pizzerii, na obed si robil cestoviny. Robil to aj pre druheho taliana a venezuelanku. Zrejme sa striedaju.

Po jedle moj prvy poobedny slofik na ceste.

Po spanku opat portugalcina zajedana mandarinkami v lobby na poschodi.

Neskor ked vyslo slnko, tak relax na terase a nasavanie tepla.

Opat brusne cviky a vecera.

Na veceru dojedena ryza a okostovane kura. To uplne slabucke. Este mi ostal jeden kusok na zajtra. Mal som radsej zobrat viac masa na stave. To bolo genialne.

Po veceri stiahnuty maly princ, bohuzial v svk som ho nenasiel tak len len v cz.

Knizka bola jednorazovka, zaujimave citanie.

Sikmaci si objednali mcdonalda. Nad tym som uz aj ja rozmyslal ale cul mam kopu jedla. Hlavne ryze.

Neskor sa dvaja sikmaci vyparili.

Zajtra mensia lahka prechadzka popri levade.

Nuda pokracuje, furt sa tu nemam s kym rozpravat. Musim si vymysliet dalsiu zabavu.

Talianska grupa ako vzdy si robi veceru po 2100 a potom tu dlho mulatuju. Vsetko by bolo fajn, len keby kuchyna nebola pri mojej izbe.

Po dlhom case sa ozvala hoi yee s otazkou how r u. Tak som odpovedal ale dalsie pokracovanie konverzacie bude ako vzdy. Ziadne.


Advertisement



Tot: 0.466s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.259s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb