15.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 26th 2020
Published: March 26th 2020
Edit Blog Post

Dnes som rozmyslal, ze pojdem do obchodu ale odkladam to na zajtra.

Booknute ubytko na dalsi tyzden, davam to cez wizzair tak 5perc by mi mali pripisat na let.ucet.

Doobeda som na youtube kukal neaku tu portugalcinu.

Oci ma z mobilu dost bolia, takze na dlhodobe citanie knihy to veru neni.

Bavia ma diskutujuci na fore cl, kde uz neprispievam, bo sa tam do mna zacali navazat ako si to len predstavujem cestovat v takychto tazkych casoch. Fakt niektory si myslia, ze zjedli vsetku mudrost sveta.

Pokus o chat na msg edreamsu (talk to agent) ale robot ma vzdy odpinkal.

Skype kredit mi konci, tak musim spravit sekundovy hovor niekam nech sa mi to opat predlzi o pol roka.

Na obed spravene spageti ale maly hrniec, tak som ich musel dat napolovicu. Tie zaliate bolognes omackou a pridany este syr a salam. Omacka nic moc chut.

Upratovacka sem chodi v nepravidelnych casoch, zadny rezim.

Poobede uz aktivnejsie venovania sa portugalcine ale naucil som sa len 7 vetnych spojeny. Es linda skusim na neakej predavacke zajtra. Uvidime ci ma obvinia zo sexualneho obtazovania 😊

Osadenstvo robi kazdy den to iste.

Akurat talian (mladsi) je cim dalej podrazdenejsi. Komunikoval so mnou cez translator. Caka na prachy za zrusenu letenku ale tie furt nechodia. Pytal odomna 5€ na cigarety, vraj zajtra vrati. No to iste.

Nakonec sa ke korejcom s cvicenim nepridavam, uplne su uzavrety.

Tak som si na youtube nasol neake cviky na brucho, praktizoval som to na izbe. Makacka. Uvidime kolko vydrzim.

Na veceru opat spagety s bolonskou omackou, do nej este zamiesany tuniak z konzervy.

Zajtra kupim aj krumple a skusim jeden recept od vianocnej matky. Ta dnes na mna nema cas, tak zaspavat budem sam.

Sikmaci si robili maso. Ani jeden sa vsak masa nedotkol. Chytali ho naberackami a porcovali noznicami na maso.

Dorazena kniha. Zaujimave to bolo ale zeby som bol z toho wow, tak to nie. Zajtra skusim najst neaky iny zaner, ak nenajdem tak opat detektivka od dana.

Yusia mi pisala, ze ukrajina predlzuje zavretie hranic az do 24.4 takze uz je iste, ze sa tam nedostanem aj keby sa mi neakym zazrakom podarilo opustit madeiru.

Zajtrajsi plan, portugalcina, obchod, cvicenie.

Sobotu by uz nemalo prsat, tak konecne zas behnem na neaku levadu, na pico grande vsak nie, bo to bude furt v oblakoch.

Druhu den som sa tu na ture spalil, dnes uz je vsetko ok, uz som osupany (hlava a okolo krku vzadu)

Vcera dorazila babi pohladnica z madeiri. Co je dost zvlastne, bo z porta som posielal skorej.

Dnes tu pristalo vojenske lietadlo so zdravotnickymi zasobami. Nakazenych je uz 20ks. Holandanov (5ks) dohanaju arabi (3ks).


Advertisement



Tot: 0.156s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.132s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb