14.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 25th 2020
Published: March 26th 2020
Edit Blog Post

Na ranajky konecne nieco teple do zaludka, vajicka a k tomu toasty.

Po jedle hladanie neakych zliav na booking, bohuzial neuspesne.

Spraveny zoznam co treba nakupit. Do obchodu pojdem bud zajtra alebo piatok. Jedlo este mam.

Nuz co tu budem robit aby som sa nescvokol ked bude zle pocasie. Od zajtra zacnem s portugalcinou (doobeda) a na vecer sa skusim pripojit ku korejcom, som zvedavy ci ma prijmu. Po korejsky si pamatam uz len dve slova, dakujem a si pekna (to im hovorit nebudem).

Na obed spravena sackova polievka, hranolky a vysmazane kruzky z morskych plodov.

Poobede citanie knihy.

Zla sprava, ryanair nebude lietat ani v maji. To je uplne nahovno. Teoreticky sa daju na april kupit letenky do porta/lisabonu cez tap resp transavia ale ktovie ci sa to zas nebude rusit. Uvidim v pondelok aka bude situacia.

Na veceru opat polievka, ktora mi ostane aj na zajtra a hranolky s file. To vsetko zapijanie vinom. Korok sa mi odlomil, tak som ho musel zatlacit do flase.

Inak osadenstvo robi to iste co kazdy den.

Vecer opat straveny v posteli s vianocnou matkou. Sa z toho uz pomalicky zacina stavat prijemna tradicia.

Nakazenych je na ostrove uz 18. Mrtvy zatial nik.


Advertisement



Tot: 0.107s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0894s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb