12.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 23rd 2020
Published: March 23rd 2020
Edit Blog Post

Tento zapisok mal byt z ostrova terceira, no neni. Furt som na uprsanej madeire.

Na ranajky som dorazil mlieko, tak zajtra si dam hrianky a vajicka. Konecne zmena.

V noci okolo 0100 ma zobudil talian co bol v kuchyni. S niekym telefonoval, dost hlasito, plac nesmel chybat. Co som rozumel tak akurat amore. Este, ze nemam rovnaky problem a mozem si tu bez stresu byt kolko chcem. Obcas to je vyhoda nemat sa prekoho trapit.

Prakticky cely den citanie knihy popol vsetkych zarovna od dominaka dana. Zatial som v polke, je to dobre ale na fantasy knihy to nema. Ked to docitam musim nieco pohladat.

Na ubytku su nemecke resp svedske (?) Knihy.

Obed tentoraz na oleji.

Obaja taliany nieco riesily, mozno vladny special. Posielali niekam fotky obcaniek (ziadna plastova karticka ale nieco na sposob nasich starych knizkovych obcaniek) a este neaky list z policie (?).

Korejci (aspon myslim, babu by som nemal problem rozoznat) si spravili neskory obed a na vecer sli von cvicit. Len pred ubytko, svihadlo a uz skakali.

Venezuela len obcas presla lobby, inak sa paktuje s talianmi.

Upratovacka menila postelene pradlo, tak dnes spim vo vonavom.

Kurvy mi vyliali olej, nuz zmena jedalnicka na veceru, bolonske spagety z krabicky.

Pozadal som o refund cez ryanair ale i tak mi to asi nedojde, bo kupovane cez edreams, kam neni sanca sa dovolat. Takze prva strata 10€.

Zajtra budem pisat na sata airlines, nech mi zrusia cakacku na azory 1.4 a nech mi daju voycher.

Ono z azor neni sanca sa za lacno dostat, mozno az v maji. Radsej budem uviaznuty tu, nez tam.

Furt som neni rozhodnuty ako dalej, ci to skoncit alebo pokracovat.

Zajtra zas maju byt prehanky ale idem do hor. Co som dnes kukal webkameru, dalo sa nieco vidiet, ovsem za slnecneho pocasia by to bol raj.

Do postele zaliezam uz o 1900. Pisanie zapisku, citanie knihy.

Inak je tu velka nuda.


Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.016s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0316s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb