11.den - madeira (levada do bom sucesso)


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 22nd 2020
Published: March 22nd 2020
Edit Blog Post

Dnes mensia oddychova tura ale s nazvom dangers.

Z postele ma vykopava telefonat s vianocnou matkou, ktora prisla o vsetku svoju pracu do skoly, kedze jej skapal notbook.

Ranajky rovnake ako vzdy, corn flakes. Inak vcera som za moje ukradnute 2vajcia, ukradol volakomu jeho. Nech.

Rano este pisem do dvoch vytipovanych hosteloch ci vedia spravit nieco s cenou.

Ale nazad k dnesnemu cielu, levada do bom sucesso.

Najskor som sa chcel na zaciatok tury vyviest busom c.22 k lanovke ale nakonec si to rozmyslam a zahajujem strme stupanie po hlavnej ceste.

Obcas neake auto resp clovek, zato vsak opat kopa psov. Vsetci nasrato na mna stekali.

Zatial to vyzera, ze mam vacsiu sancu byt napadnuty psom ako virusom.

Postupne zhadzujem bundu a z nohavic robim kratase.

Hore k lanovke to je riadna makacka.

Okolie fajn, nizke domceky, kvety, ako idem vyssie tak bananove policka.

Vyhlady na mesto ok ale uz to neni ziadny vau efekt.

Prichadzam k lanovke. Pocacie sa zhorsilo, je zimsie a poprcha.

Po dlazdicovej cesticke vyrazam na rozceztnik.

Tu varovanie, v zlom pocasi len na vlastne nebezpecie.

Cela trasa ma logicky klesajucu tendenciu kedze konci vo funchal.

Schody a schody, okolie slabota.

Po par minutach mi ide oproti ceckata domaca aj so psom.

Zistujem stav trasy, vraj pohodicka, furt len dole.

Portugalky (madeira) su neni moc pekne ale dost obdarene, niektore vsak komplet na kazdom mieste.

Stale klesanie, nic zaujimave, akurat prechod jednym kamennym mostikom ale i ten ma po bokoch zabradlie, tak ziadne vzruso.

Obcas neaka pekna kvetinka.

Vyhlad na mesto a dialnicny most. Ako idem nizsie opat vykukuje slniecko.

Jedna rozpadnuta budova kde zrejme byvaju bezdaci. Jeden ma neskor obieha.

Prichadzam do mesta. Uzkymi ulickami po schodoch klesam az na hlavnu cestu.

Niektore domceky pekne upravene, s krasnymi kvetmi, ine uplne rozpadnute.

Minam bus depo, ktore ma pekne street art zvonka.

Poziarna stanica so starym autom a oproti opat pekna malba na stene.

Malby na stene boli aj v okoli telefonica, resp tieto malby boli na vstupnych dverach do bytov. Zaujala hlavne naha zena zo zadu.

Tura ozaj rychla a veru najslabsia, som sa dal zlakat slovickom dangerous ale bolo to uplne easy. Nedoporucujem to.

Takze dnes 10km za 2.45 hod.

Ono na ubytko prichadzam pred 1200.

Obed teda posledne cestoviny, do nich tuniakova konzerva a to poliate kecupom.

Z chladnicky som udrbal sladky alko napoj, tak a cul som si kvit.

Podriemkavanie v posteli, neskor stiahnutych 23 eknih dominika dana. Takze v dazdive dni co ma cakaju nuda nebude. Som zvedavy ako sa mi to bude citat na mobile.

Odpisal mi jeden hostel, vraj je zavrety, dalsi sa neozval, takze zostavam do piatku tam kde som.

Okolo 1500 za mierneho dazda vybieham do supermarketu na tyzdnovy nakup.

Cakacka len 10min avsak zmena pri vchode.

Sbskar kazdemu na ruky nastriekal dezinfekciu.

Dnu pracovnici marketu kazdu jednu rukovet kosiku taktiez cistili dezinfekciou.

Debil mal som si spravit zoznam co kupit, do kosika hadzem bezhlavo polotovary.

Pred pokladnou treba vzdy pockat kym clovek predomnou donakupuje, potom nastava dezinfekcia pasu kam sa vyklada tovar a az potom sa tovar moze zacat vykladat.

Nakupil som tri igelitky. Vinko v akcii nesmelo chybat. Kupujem max za 3€ ale len ked je na nom polovicna zlava. T.j. malo by byt kvalitne. Nejsom vinar ale zatial vsetky boli ok. Nie jak to co sme pili v budapesti s hoi yee. Tokaj made in tesco, humus.

Na ubytku uz pre istotu vsetko dane do igelitky a oznacene menom. Som zvedavy co mi zas ujebu.

Kupil som polovicu ananasu, reku to budem jest lyzickou, no nebolo to take lahke ako s melonom a hlavne ked ma v(z)yrusovala V.

Neskor spravena vecera, mrazene lazane, dobry humus, cakam kedy sa z toho doserem.

Otvorene vinko.

Neskor dosol talian,tak som mu dal za jeden.

Co som pochopil, zrusili mu dalsi let domov.

Po jedle z terasy presun dnu, bo zima.

Tu si sikmaci zacali varit dalsiu super veceru. Jeden z nich tu cvicil brusaky na zemi. Vcera dvaja trenovali vonku.

Vyzera to, ze jeden z nich je tu sef. Uci ich varit, cvicit.

Latino cast je v spodnej casti a nasavaju vinko.

Ja uz dorazam mojho sao miguel.

Co dalej furt nevim. Teoreticky by som sa mohol dostat do viedne 10.4 ale vsetko sa meni tak rychlo.

Zajtra citanie knih, kedze ma prsat.

Sprcha dnes nebude, bo volaky chuj (tipujem sikmaka) nechal v sprche komplet vybavu. Nepochopim, sak si bordel po sebe upracem.

Ako si tak postupne pisem s ludmi z adresara, niektory ma nestacia udivovat nazormi.

Trebars taka vypatlana leah z uk (original z bg). Sa ma opytala ci vim kto bol robinson crusoe. To uz len je otazka.Mam si precitat o nom knihu. Vraj moja situacia je uplne rovnaka. Uz mi tu fakt chyba len piatok 😊

A cul ma dorazili sikmaci.zavreli si dvere na kuchyne a zacali si tam vyspevovat ang. Pesnicky. Hlavne, ze po ang nehovoria ked som sa pytal.

Pyzamo mi neuschlo, zeby dnes spim nahy? Volaj vianocna matka 😊

Foto

Madeira
https://photos.app.goo.gl/VVHFzSvXcLSDFEbM8


Advertisement



Tot: 0.517s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.2824s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb