10.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 21st 2020
Published: March 21st 2020
Edit Blog Post

Dnes som chcel dat neaky trek ale nechcelo sa mi vstavat.

V chladnicke ma cakal sok, kurvy mi ujebali dve vajcia a salam.

Po oprati dalsich veci smer park santa luzia.

Uzkymi ulickami hore dole sa dostavam k parku, ktoreho dominanta je vysoky tehlovy komin.

Plan tu bol sediet na lavicke a relaxovat na slnicku.

No plan nevysiel, bo park bol zavrety, tak kukam do mapy, neaky parcik je pri muzeu quantina das cruzes. Situacia rovnaka, zavrete lebo virus.

Hned pri muzeu je vyhliadka ale slabota.

Nuz idem teda do poslednej moznosti, park munincipal funchal. Ten otvoreny ale prazdny. Na lavickach polepene letaky ako sa chranit proti virusu, co robit, co nerobit.

Spisal som jeden den denniku a siel nazad na ubytko.

Vsetko pozatvarane mimo lekarni, kde cakali ludia az vonku (2-3 ziadne rady).

Ulice ludoprazdne, obcas neaky nahliaci sa clovek.

Na ubytku si robim obedik. Cestoviny s chili con carne. Davku cestovin som odhadol presne na plny tanier.

Inak len pisanie denniku a neaky ten mini chat s ludmi.

Od pondelka ma zacat prsat, takze zrejme moju top turu tu nakonec ani nedam.

Sata mi odpisala na mail, vraj si mozem zmenit let (to uz spravene cez fb i ked som na cakacke) alebo si zobrat voycher. Nad tym fakt rozmyslam, v momentalnej situacii na azory nelakaju. No furt nevim ako dalej. Keby sa dalo odletet do azie, uzaj idem. Taiwan je vraj v pohode a su tam normalny ludia, takze neake nasilnosti by tam byt nemali. Filipiny bez sance a indonezia, tam moze vlade lahko prepat. Juznu ameriku vylucujem uplne, tam cul bezpecne isto nebude a stredna azia je bez sance podla poslednych info.

Buduci tyzden budem hladat alternativy, bo sa tu uz nudim a ked cul bude nahovno pocasi tak sa tu zblaznim.

No alternativy, cul sa lacno do azie da dostat az v juni a aj to neni iste ci budu prijimat cudzincov.

Jaj keby vim co bude, tak potahnem v amazone dlhsie. No ale cul uz je neskoro nad rozmyslat.

Pondelok zrejme zmenin ubytko, dufam, ze tam budu volaky druzny ludia.

Zas som volaky nakapaty, na izbe je dako zima a este tie moje turistiky v roznom pocasi bez dobrej vybavy, neni sa comu cudovat.

Dnes na vecer zadny plan. Dam veceru, to iste co na obed, nech miniem konzervu, keru by mi mozno ukradli. Cul som si dal uz aj menovku na jedlo, mam tam len mlieko a konzervu.

Po zotmeni si dam asi prechadzku po ludoprazdnom nocnom meste.

Zajtra bud len ubytko alebo neaka lahsia prechadzka v okoli.

Uplne ma sere, ze hoi yee prestala komunikovat. No nist, ide sa dalej.


Advertisement



Tot: 0.05s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0341s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb