8.den - madeira


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 19th 2020
Published: March 21st 2020
Edit Blog Post

Budim sa uz o 800 ale v posteli som este dost dlho.

Dnes zacinam ranajky s cornflakes, tie budem mat kazde rano az do pondelka.

Doobeda nakoniec zacatie pisania dennika i ked som ho ani moc nechcel.

Potom pisanie s par ludmi cez whatsapp a proste nic nerobenie.

Blizi sa obed a prichadza moja velmi nepopularna cinnost na dovolenke, varenie. Ah clovek aby si na dovolenke varil, hruza.

Rozcvicku som mal uz vcera ked som si robil prazenicu so salamom.

Dnes mam hranolky a rybie prsty. Rychlovecka zasytila.

Poobede opat denniky a zistovanie co dalej.

Musim zmenit ubytko,bo uz mi ta samota leze na mozeg. Rozmyslam aj o tych azoroch, to asi tez zrusim, bo odtial sa na pevninu neda lacno dostat, ryanair zacne lietat az v maji a nevim si predstavit co by som robil na takom malom ostrove mesiac. Este keby tam funguju busy. No uvidim, len problem je ze sa fakt clovek nema kam dostat, max na pevninu do lisabonu ale zasa asi radsej ostat tu na ostrove ako na pevnine. Tam sa karantena isto berie viac vazne.

Vecera totozna ako obed akurat s tym, ze som si k tomu dal cervene vinko.

Po veceri hovor a pitie vinka s vianocnou matkou. Ta oproti poslednenu hovoru uz vyzerala lepsie ale fakt nechapem ako sa mlady clovek moze takto zmenit. Pred rokom dievca plnej krasy, energie, smiechu a cul. Nuz kazdy je panom svojho osudu a ake si to urobi take to ma.

Sranda bola ked som sa presunul do postele s vinom. Kedze spim hore, dobre mi lepilo aby sa mi flasa neprevrhla.

Topanky sa mi zacinaju rozpadat, davam im tak asi mesiac.

Co sa tyka prania, tak si vzdy preperem veci rucne. Je tu aj pracka ale v zamknutej miestnosti.

Upratovacka sem hodi zvacsa navecer resp ako sa jej chce.


Advertisement



Tot: 0.638s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.2562s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb