7.den - madeira (Baia D’Abra)


Advertisement
Portugal's flag
Europe » Portugal » Madeira
March 18th 2020
Published: March 21st 2020
Edit Blog Post

Dnes som si trosku viac pospal i ked ma okolo 600 zobudila odchadzajuca nemka. Takze od dnes som na izbe sam.

Ranajky rovnake ako vcera

Pochodujem si to k Comercial Oudinot kde ma zastavku bus c113 sam.

Ide o 830 priamo az na konecnu Baia D’Abra.

No priamo, ide zas po vedlajsich cestickach, dokonca i cez letisko.

Platim 3.35€ a uz sa vezem. V buse asi tak 5ludi a vodic opat opaskovany.

Klobuk dole pred sofermi v tychto uzkych ulickach.

V machico vystupuju vsetci, tu zmatkujem bo na listku mam napisane len machico ale sofer ma ukludnuje.

Na konecnu idem len ja.

Tu zatial len dve auta.

Vonku riadne fuka ale je pekne slnecno.

Smer koniec sveta Morro do Furado.

Najskor sa ide schodikmi, opat hlina, drevo.

Hned od zaciatku sa mi naskytuju skvele pohlady na skaliska a altanticky ocean.

Z hlavnej trasy vybieham na rozne vyhliadky, zostupujem k plazi.

Ta len kamenista, naplaveny odpad a nenormalny vietor.

Lovim kesku a nazad na hlavny tah.

V jednom useku tak silny vietor, ze sa ani nedalo ist dopredu, normalne ma to tlacilo do boku.

Cestou dalsie skvele vyhlady na ocean a skaliska.

Odpocinok na piknik miestu. Odtialto startuju aj vyletne lodky ale nie cul.

Minam oazu, palmy a medzi nimi budova.

Posledne stupanie a som na konci.

V dialky este ostrovcek s majakom. Tak a som na konci sveta v dobe ked svet konci.

Lepim nalepku southboys, nech sa hortyovci potesia.

Odpocinok, odlov kesky (opat slabota, zlate svk kesky) a nazad.

Ludia uz zacinaju pribudat, ono celu cestu som siel prakticky sam, cul sa to tu vyrojilo.

Parkovisko uz plne, odhad asi tak 20aut.

Do busu mam este pol hodinku, tak este jedna vyhliadka ale neskutocne fuka.

Cakacka v zavetry pri bus zastavke.

Bus prichadza nacas, opat len ja a sofer.

Kupujem na letisko, v machico musim menit bus.

Tak zas cakacka.

Letisko ludoprazdne, chcel som ist cez arrival halu ale nepustaju ma.

Idem zistit co sa da spravit s mojim zrusenym letom na azory.

Predemnu asi 10 ludi, ide to strasne pomalicky, po 45min serem na to a chytam bus do mesta.

Popri ceste a aj na dialnicnom info panely napisy stay home a nieco po portugalsky.

Idem na nakup do supermarketu oproti zastavke kde som rano nastupoval resp teraz vystupoval.

Dnu opat pustaju len po skupinkach. Cakacka asi 20min.

Cakanie vyuzivam a cez fb kontaktujem sata airlines (na mail nereagovali). Odpoved prakticky hned. Ocitam sa na cakacke 1.4 smer terceira ale ktovie ci poletim, je to este daleko.

Medzi tym mi rusi ryanair prvy let, porto terceira, ten co by som neletel. Na vyber je refund (kupovane cez edreams tak asi nerealne) resp zmena letu.

V obchode robim nakup do pondelka. Polotovary, vina, pivo, salamy, syr.

Na ubytko opat nikto s kym sa do porozpravat. Tak potesil aspon hovor s domovom a pred spankom s lenkou.

Ta ma kopu prace, stara sa o presun zamestnancov. Cul ludi z amazonu presuvaju do luxemburska.

Zajtra v plane po 3dnoch turistiky relax na ubytku.

Dnes spravenych 10.5km za 3.5 hod. Tura super ale odporucam ist rano ked su tam este neni autojebci a dochodci na busoch (ti cul neboli).

Foto

Madeira
https://photos.app.goo.gl/Sc5hY24EVCPhqFEu5




Advertisement



Tot: 0.849s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.6142s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb