Blogs from Bryne, Western Norway, Norway, Europe

Europe » Norway » Western Norway » Bryne October 12th 2009

Bergen and Marken Gjestehus The day began at 05:30 because I was most anxious about reaching the 09:30 bus in good time. Had packed and needed only to put away my toothbrush and the laundry hanging from the curtain rail over the heater. The Tillys underwear ARE drying overnight. At breakfast I saw the men who work all night at refurbishing the tunnel. The tunnel is closed from 21:00 till 07:00 every night till April 2010 ...do not know how long they have been working but am happy that I made my reservations for Heimley Pensonjat last year. And I had a room on the good side. The food offered was exactly the same every morning ... enough to put one off eating ... the coffee was always lukewarm, in a thermos, and not strong enough.The ... read more
View  from Room
The Room

Europe » Norway » Western Norway » Bryne June 19th 2009

Sidan sist eg skreiv her har eg vore ein tur i Syria. Den turen var så pakka med innhald at eg beint fram ikkje tok meg tid til å skrive noko. Kanskje tek eg meg tid til å skrive ein oppsummerande post ein gong. Men ikkje no. No er det det framtida som står i sentrum, og i morgon dreg eg, saman med teamet frå CHRISC Bergen til Tanzania, og så Kenya. Etter ein månad der vender eg nasen mot Frankrike. Som alltid har eg pakka, og som alltid har eg laga pakkeliste. Sist gong eg drog til Tanzania publiserte eg pakkelista slik i tilfelle eg skulle bli rana. Det løna seg. Av den enkle grunn gjer eg det igjen. Her er innhaldet i sekken til dykkar forlysting: Pakkeliste for Kenya 2009 KLEDE 1 Genser 1 ... read more

Europe » Norway » Western Norway » Bryne June 5th 2008

Eg har leita etter tips til pakking på nettet utan å være i stand til å finne noko særleg. Eg legg ut mi pakke liste som eg laga både på kjekt og for å kunne vite kva ein kan krevje forsikringsselskapet for dersom det alt skulle forsvinne. Her er det, til dykkar forsysting: KLEDE 1 Fleece 1Ullundertrøye 3 sokkar 3 boxer 1 Regnjakke 2 bukser 1 piratbukse 1 shorts 1 sjorte 2 t sjorter 1 Belte HYGIENE OG HELSE 1 handduk 1 Deo 1 Såpe 1 tanntråd 1 Førstehjelpspakke 1 pk Lariam 1 pk Malarone 1 pk Idoform Litt Imodium 1 Solkrem 1 pk vassresetablettar 1 Myggmiddel 1 Dorull 1 Perltor + proppar 1 Høyretelefonar LITTERATUR 1Bibel 1Bok MAT 1 Nutrilett 1 Gryte 1 ”Flint” SOVING 1Telt 1 Sovepose 1 Sovemaske 1 Liggeunderlag 1 Myggnett DIV ... read more

No er det kun få timar til eg set meg på flyet, rettar nasen sørover, og drar til Tanaznia! Det blir genialt. I utgangspunktet betrakta eg Tanzania som eit relativt platt reisemål, men etter å ha lese meg litt opp er dette intrykket blitt modifisert. Rett nok er det mykje turisme, og mykje er lagt opp til kvitemann skal trivast og leggje igjen store summar. Trass i dette er dyrelivet enormt. Alt ein har sett på tv om afrika er i regelen i frå Tanzania, hovudsakleg i frå Ngorogoro krateret eller Serengeti. Ja, og så har dei Kilimanjaro og ja. Men eg skal ingen av delene. Eg skal sige rundt, preike med folk, ete rar mat, ta båten ned til Mtwara, og så pusle meg opp langs kysten ved å gå, haike og busse. Det blir ... read more

Europe » Norway » Western Norway » Bryne January 31st 2006

Ok, nå er det bare et par timer igjen til avreise. Har ikke pakket, mangler en del essensielle ting som må kjøpes i morgen, har ikke vært i banken og vekslet penger, har ei heller lært meg koden til visa kortet utenatt. Utenom det er jeg mer eller mindre reiseklar! Til alle dere jeg ikke fikk tatt avskjed med før avreise; beklager dette, datoen kom fortere enn forventet (ikke at det er noen god unnskyldning). Frykt ikke dere er like elsket av den store globetrotteren! Hold meg oppdatert! Susanne... read more

Tot: 0.106s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.0703s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb