Starten på eit reisesemester


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Western Norway » Bryne
June 19th 2009
Published: June 19th 2009
Edit Blog Post

Sidan sist eg skreiv her har eg vore ein tur i Syria. Den turen var så pakka med innhald at eg beint fram ikkje tok meg tid til å skrive noko. Kanskje tek eg meg tid til å skrive ein oppsummerande post ein gong. Men ikkje no. No er det det framtida som står i sentrum, og i morgon dreg eg, saman med teamet frå CHRISC Bergen til Tanzania, og så Kenya. Etter ein månad der vender eg nasen mot Frankrike. Som alltid har eg pakka, og som alltid har eg laga pakkeliste. Sist gong eg drog til Tanzania publiserte eg pakkelista slik i tilfelle eg skulle bli rana. Det løna seg. Av den enkle grunn gjer eg det igjen. Her er innhaldet i sekken til dykkar forlysting:

Pakkeliste for Kenya 2009

KLEDE
1 Genser
1 Ullundertrøye
3 sokkar
3 boxer
1 Regnjakke
2 bukser
3 sjorte
3 t sjorter
1 Belte
1 caps
1 buff

HYGIENE OG HELSE
1 handduk
1 Deo
1 Såpe
1 Førstehjelpspakke
1 lariam
1 myggstift
1 Solkrem
1 Dorull
1 Perltor + proppar
1 bittskinne

LITTERATUR
1 Bibel
1 Bok

SOVING
1 Sovepose
1 myggnett

DIV
1 Lommelykt
1 Multitool
Litt Duckt tape
1 Lader til kamera
1 Leidning til kamera
1 Kamera
1 Notatbok
1 Penn

FORMALITETER
1 Pass
1 Vaksinasjonskort
2 Passbilder
1 utskrift av billett

Då gjenstår det å sjå kor mykje som vert skrive i tida framover. Skulle de hungre etter informasjon om korleis det går kan de skrive www.voi09.wordpress.com inn i adressefeltet på nettlesaren din.

Advertisement



22nd June 2009

kategoriseringen i pakkelisten
Som sosiolog og medmenneske stiller jeg meg kritisk til kategoriseringen av pakkelisten din. Kategoriene er kunstige og upresise. Du glemmer at de er sosialt konstruert. Utover det; fy søren hvor spennende.
22nd June 2009

Gode råd er aldri dyre!
Mammo minner om at det du har på deg oventil skrives "skjorter", dvs. skj- i starten og -r i flertall (3stk). Og håper at du har glemt å notere en stillongs. . . . . . Ellers: Kos dere, og gjør en god jobb. Til glede for dere og de rundt dere. Og til Guds ære!

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb