Solohike in de wildernis van Noord-Scandinavie (Nordkalottleden)

Europe » Norway » Northern Norway » Kautokeino
August 26th 2020
Published: August 27th 2020

Na twee jaar geleden mijn hike in Abisko te hebben beëindigd lonkte daar al even de Nordkalottleden die nog verder gaat naar het Noorden. En dit jaar was het zover, ware het niet dat door alle coronaperikelen ik op zoek moest naar een alternatieve start, omdat Noorwegen de grens met Zweden nog steeds dicht liet. Een alternatief startpunt in Noorwegen ter hoogte van Altevatn. Vanaf Narvik bracht... Read Full Entry

Photos are below

30th August 2020

Mooie foto’s en leuk dat je er teksten bij hebt geplaatst. Wat een tocht. Tijdens het lezen van deze blog heb ik vaak gedacht: RESPECT!
8th September 2020

Lieve Afke, Wat weer een schitterend verslag over een onbarmhartige tocht door het barre noord Skandinavie. Je hebt het weer gefikst en de noodknop was niet nodig. We konden de gevolgde route prima volgen op de landkaart, dus een uitstekend verslag. Hopelijk gaat alles goed met je teen en ben je intussen weer helemaal boven Jan. We zijn benieuwd naar je volgende uitdaging

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0506s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb