Blogs from Kautokeino, Northern Norway, Norway, Europe

Europe » Norway » Northern Norway » Kautokeino August 26th 2020

Na twee jaar geleden mijn hike in Abisko te hebben beƫindigd lonkte daar al even de Nordkalottleden die nog verder gaat naar het Noorden. En dit jaar was het zover, ware het niet dat door alle coronaperikelen ik op zoek moest naar een alternatieve start, omdat Noorwegen de grens met Zweden nog steeds dicht liet. Een alternatief startpunt in Noorwegen ter hoogte van Altevatn. Vanaf Narvik bracht de bus me naar Setermoen en daar was het even kijken wat er qua lift of taxi te regelen viel. Toevallig zat er ook een meneer in de bus die daar met een grote backpack uitstapte en het plan had om twee weken de bergen in te gaan om te wandelen en te vissen. We deelden een taxi naar Insett. Op de radio hoorden we dat Nederland vanaf die ... read more
Eerste bos (en muggen)
Nacht 1
Eerste kudde rendieren!

Tot: 0.05s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 16; dbt: 0.0152s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb