14.den - presun vieden


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy
August 22nd 2020
Published: September 27th 2020
Edit Blog Post

Noc ako pred kazdym odletom nahovno.

Ranajky v ubytku Gogol'Ostello & Literary Cafe navlas rovnake ako vcera s tym,ze tu uz jedli dalsi dvaja ludia.

Opat majitelka nasadzuje rusku a rukavice. Pici sak ked sa bojim, tak to tu zavrem.

Check out a pesibusom k milanskym kanalom naviglia darsena.

Vonku opat krasne slnecno a teplo.

Nepochopim ako v takomto pocasi mozu mat na sebe ludia masky.

V okoli baziliky st.ambrogio cesta rozkopana co ma moc nepotesilo, no co uz.

Nepotesilo ma ani okolie kanalov, kde prakticky ziadna lavicka v tieny, este, ze sa nachvilku zatiahlo.

V kanali lovilo par ludi ryby, iny len tak chodili hore dole.

Tato cast milana sa mi velmi paci, totalny klidek. Vlastny alkohol sa tu vsak v okoli popijat niesmie.

Odlovujem kesku a smer grande kanal. V jeho okoli vsade sama restika ci kaviarnicka. Pred obedom sa uz slusne zaplnali.

Casu mam akurat, tak nechytam metro ako bolo v plane ale idem pesi k duomu.

Pochodujem okolo baziliky san lorenzo maggiore, pri ktorej velmi pekny street art .

Zatvorene obchodiky maju pekne pokreslene plechove brany. Niektore kusky stoja naozaj za to. Hned to lepsie vyzera ako nudna zelena osarpana farba.

Ludi postupne v uliciach pribuda.

Pred duomom, hliadkuju vojaci so samopalmi. Ludi oproti minulajsku je tu omnoho ale ozaj omnho menej. Dokonca nestretavam ani ciernych predajcov snurkovych naramkov. Aspon na volaco je ta korona dobra.

Obed vybavujem v supermarkete kde kupujem salat.

Sadam na lavicku, obdalec sedia na lavicke bezdaci, riadne smrdia. Na drzovku si idu odo mna vypitat euricka na jedlo a pri tom ledvaj chodia.

Neako som zle odhadol cas, tak rychlokrokom cez fajn park Giardini Pubblici Indro Montanelli k centralnej zel.stanici.

V okoli tohto parku dost cirnych tlup co pokrikuje na dievcata.

Pred stanicou zasa kopa policajtov a hlucik cernochov , ktory proti niecomu protestovali.

terravision bus odchytavam v pohode, listok kupeny pred busom. V buse 6 ludi.

Pobavili turisti co si prisli kupit listok na bus den vopred, predajca ich s usmevom poslal kade lahsie.

Bus sa rozbieha, no zachvilu stojime, jeden cestujuci si cestu rozmyslel, neaky problemy, tak opusta vozidlo.

Cesta na letisko ubehla rychlejsie ako z letiska.

Letisko vyzera ako budova duchov.

Nic poriadne neni otvorene.

Vstup pre ludi s ryanair je az na samom konci od zastavky busu.

Tada a uz som za security.

kazda druha sedacka prelepena paskou, treba dodrziavat odstup, vsade po zemi tiez dvojmetrove nalepky, masky treba vsade.

Na zachodoch to prislo dokonca tak daleko, ze funguje len kadza druha tocka.

Fakt som rad, ze opustam tuto krajinu. Ludia su tu vo vacsine vsetci vystraseny, dementne rozostupy, rusky.

pred gatom si davam dole rusku, tlacim do seba kinder sendvice, nabijam mobil, topanky vyzute. totolna socka ze mna.

Boarding prebehol v pohode, let taktiez.

Vo viedny na letisku ziadne kontoroli nic, iba sa slo okolo termo kamery.

Nabieham na vlak. zastavku k automatu.

Predemnu ludia, ktory vravia rychlo rychlo, uz len 2min.

Tak idem rychlo i ja a nestudujem nazov stanice, berem listok, nasadam do vlaku a kurva, nejdem na hauptbanhof ale na mitte. Pici, debil sprosty som.

Nuz co, na mitte chytam dalsi vlak a idem na moju povodnu destinaciu, s tym, ze ak by bola kontrola neako to ukecam.

Pri cakacke na vlak bola na nastupisti sikmacka. Zrazu sa zacala chytat za brucho od bolesti. Hned k nej pribehla jedna domaca, ze co sa deje, vsetko ok. Tak ok.

Potom som ju videl vystupit na mojej zastavke a tez jej nebolo moc dobre ale sak ked uz odmietla jednu pomoc srat na nu.

Vonku zamracene, po par metroch sa spusta slaby dazd.

Pohodicka, idem pesi, sak to je kusok do ubytka a&t Holiday Hostel.

No dazd zosilnel, tak zapadam do fastfoodu king schnitzel.

V tejto tureckej prevadzke objednavam rakuske jedlo, ktore zapijam coca colou z ukrajiny. Multiculti austria.

Za mierneho dazda zacina presun mohamedansky, indickym, sikmackym, balkanskym getom do ubytka.

Minule som tiez byval v podobnej sieti ubytka, no tam som si musel dokupit navlecky, tu boli v cene.

V 8dorme ma ovalilo nehorazne teplo. Klima ziadna, jedno okno a 3 ludia.

Po vybaleni smer lobby kde boli zvacsa studenti (strednaskola).

V ubytku treba nosit masku ale nikto nebuzeruje ak ju clovek nema.

Plan bol ist do supermarketu ale kedze je uz po 19/00 vsetky naokolo su zavrete, otvorene su len male prevadzky.

Ako som uz spominal, tato cast viedne je plna gastarbeiterov. Clovek ako ani nebol v cistom kludnom rakusku.

Objavujem zmrzlinovy raj tichy , no ludia cakaju az vonku, tak nic.

Nazad na ubytko a pokus o spanok v saune.

Vonku sa spusta mega dazd, chalan pri okne, zatvara jedine odvetranie izby, bo nanho prsi.

Uplne skvele, v izbe na skapanie, neskor prichadzaju dalsi ludia takze teplota sa zvysuje. Do toho zacinaju ludia chrapat.

Totalne nahovno noc teda, lepsi by som sa vyspal na letisku.

Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 22; dbt: 0.0644s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb