Taliansko - suhrn


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy
August 22nd 2020
Published: September 27th 2020
Edit Blog Post

Milano a jazero como mala byt moja jarna zastavka cestou strednej azie ale kedze prisla korona, vsetko sa zrusilo.

Za letenky som dostal voucher, no za ubytko akurat ponuku na free prebookovanie nahociaky iny termin. Co bol dost uder pod pas od talianov. No ale co uz.

Po relativne zlepsenej situacii v lete som si spravil dalsi cestovatelsky plan, ktory zahrnul aj milano, nech vyuzijem zaplatene ubytko.

Dve noci uplne stacilo na to co som chcel.

Navstivil som pekne jazero Como s rovnomernou dedinkou a naslednou plavbou po nom az do dedinky bellagio.

Jednoznacne odporucam si sem spravit daytrip ci tu niekde prespat, no dedinku bellagio neodporucam, je mega turisticka a na pobrezi jazera isto lezia podobne menej turisticke dedinky.

Bohuzial som uz nemal sil, vyviest sa na vrchol nad como dedinku odkial je pekny vyhlad na dost velku cast jazera.

V milane som navstivil oblubenu cast kanalov naviglio grande, inak milano mi nema co uz dat. Maximalne tam ist na futbal.

V auguste je toto mesto prakticky vyludnene, dost restik, fastfoodov, obchodov je pozatvaranych, bo talianska celostatna dovolenka.

ubytko

Gogol'Ostello & Literary Cafe - mimo centra ale blizko metra ci zel.stanici, fajn ubytko ale kvoli politike nevratenia penez by som sem nesiel, 4dorm, ac, sprcha na izbe, ranajky - 13€

a&t Holiday Hostel - uplne mimo mesta, blizko metro, v okoli rozne podivne existenie ale zasa i rozne narodnostne restiky, v izbe mega neplo. Neodporucam, 6dorm - 15€

foto

lake como

Advertisement



Tot: 1.451s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.8638s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb