13.den - jazero como


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy
August 21st 2020
Published: September 27th 2020
Edit Blog Post

V cene ubytka mam aj ranajky.

Na tacke fasujem croasant, krekry, dzem, vodu, dzus a k tomu kapucino.

V lobby kde je aj recepcia je este jeden clovek.

Ono toto ubytko je zaroven i kaviaren ale hosti z ulice nula.

Majitelke podavam tacku, ta si nasadzuje rukavice a tacku odo mna prebera.

Pesibusom pochodujem na blizku zel.stanicu domodossola.

Je tu az jeden automat na listky.

Vsade znacky o noseni rusok ci dodrziavani 2m vzdialenosti. Na zemi su lepky so stopami topanok, to ulahcuje dodrziavat vzdialenost. No nik to nerespektuje resp ani nema kto, stanica je prazdna.

Cislo nastupista naskakuje minutu pred prichodom vlaku, fakt genialne vymyslene.

Vlak dvojposchodak s riadne pustenou klimou, ludia maju ruska ale najdu sa i rebeli.

Cestou nic zaujimave iba sidliska ci fabriky.

Celu cestu ziadna kontrola listku, ten vsak bolo potrebne oznacit pri vstupe na nastupiste v turnikete, otvorili sa dvierka a clovek uz smel ist na nastupiste. Tu v como nic take neni.

Slnko uz riadne pecie, sledujem turistov a uz som pri obrovskom jazere, ktore je obklopene velkymi kopcami. Nieco podobne ako kotor v ciernej hore.

Zistujem odjazd lode do bellagio , casu mam dost tak hups ho obzriet si historicke centrum.

Centrum poprepletane uzkymi ulickami. Tie lemuju vysoke pekne budovy, co je dobre, bo zvacsa je v ulickach tien a chladno.

Katedrala, restiky, kaviarnicky, suvenir obchodiky, znackove obchody s oblecenim, zmrzlina.

Opustam hradby a ocitam sa v parciku, tu oznam o zakaze zhromazdovania a noseni rusok.

To respektuju skoro vsetci, mimo ciernych chlapcov co nemaju co robit len sa poflakovat a popijat.

Nazad do civilizacie, kde sa to hemzi velmi chutne oblecenimi taliankami.

Relax pri pomniku a.voltu pri jazere.

Ludia sa tu prechadzaju, fotia. Na to dohliadaju vojaci z jeepu.

Je tu i jedna malicka plaz, samozrejme zakaz vstupu. Tentoraz zakaz maju na haku vyznavaci alaha.

Kupa listka a cakanie na slnku, bo tien tu nikde neni.

Ludi stale pribuda, niektory sa snazia dodrziavat rozostupy, no ja si to vykladam tak, ze len tak postavaju a nestoja v rade na vstup na lod, tak sa predbieham az na zaciatok rady.

Lod prichadza, este pred tym cvakac listkov upozornuje ludi nech si nasadia masky.

Ta musela byt nasadena uz aj v cakacke v rade i ked to bolo vonku, ja a par dalsich sme si ju dali az po upozorneni.

Sup a uz sa splham na otvorenu palubu, je tu i prevzdusnena strecha, no kedze sedim na boku slnko na mna svieti. da sa ist i do vnutra kde je klima ale to ma nelaka.

Hned ako sa posadim si davam dole masku, ludia vsak nie, iba odvazlivci co jedia ci piju.

Taliani maju stale strach z tohto smrtelneho virusu.

Neskor pocas dvojhodinovej plavby sa najdu neaky ti odvazlivci bez masky.

Jeden par tu nasava aperol, co je v dnesnej dobe velmi popularny alko napoj. Ja som to neskusal a ani ma to nelaka.

Plavba paradna, super vyhlady na dedinky s grandioznimy vilami, pohorie.

Mame kopu zastavok kde ludia pristupuju ci opustaju lod.

Ja a vacsina ludi vystupuje v dedinke bellagio.

Toto mega turisticka dedinka s uzkymi ulickami a starymi domami. Moc ma to teda nezaujalo, rovnakych dediniek je vsade kopa.

Idem na vybezok k restike la punta. tu je paradny panoramaticky vyhlad na jazero.

Je tu i mini plaz, to velmi plytka a kamenista. Kamene sa dost smikaju co ma za nasledok vela padov ludi co sa chcu ist kupat.

Ja relaxujem len v tieny.

Po relaxe prechod cez dedinku po schodoch do dedinky pescallo.

Mala tu byt keska, tu som nenasiel avsak dedinka uplne super.

Mensia, menej ludi (skoro nik), pekne obrastene domceky, uzke ulicky, pristav.

Nazad po schodoch do bellagia.

Bus by mi mal ist o 15.min.

Nuz idem na zastavku podla googla.

Este musim pockat kym z trajektu vyjdu vsetky auta a uz si to valim po peknej promenade pri jazere.

Na zastavke ziadny automat na listky. Pytam sa talianskeho paru ci ide odtialto bus do coma a kde kupim listok.

Listky vraj v trafike v meste a na otazku busu do mestecka como, mi dievcina odpoveda, ze vsak cele jazero je como.

Padim teda nazad do trafiky, tam sa smie iba po jednom, vonku cakaju dalsi 4 ludia. No jebat vase covid opatrenia.

Nazad na zastavku, tal par. sedi v buse smer lecco a mavaju nech nastupim.

Ah ale ja idem do como.

Bus odchadza. relax v mini parku na trave v tieny, vonku je riadny zabijak

Bus prichadza.

Vstup k vodicovy zahradeny, pytam si listok, dava mi stoch papierov, cena ma trosku prekvapila, som cakal menej.

Vodic masku nema, no mne ju kaze si nasadit. este ze je v buse klima.

Sadam si dozadu a masku davam dole.

Postupne nastupuju ludia. Niektory maju listky z trafiky (bolo to lacnejsie ale nie zas o vela).

Super uzkymi cestami ideme k mojej destinacie como.

Bus zastavuje na znamenie.

Obcas ludia nemaju listok, tak kupuju u vodica, ten uz na to nema nervi, tak len mava rukou nech si sadnu.

Vodic skvely sofer, niektore prti zakruty a protiiduce auta mina na milimetre.

Ostatne dedinky su fajn ale nic preco by sa tam mal clovek zastavit.

Plaze zvacsa sukromne, po jazere sa pohybuje vela pozicanych clnov. Ludia idu, hodia kotvu a uz sa kupu.

Prekvapilo aj kopa hydroplanov co tu robia vyhliadkove lety. Obcas leteli aj 4ks za sebou.

Vyskakujem na kruhaci pri zel.stanici.

Kupa listku v automate. Tam mensi problem s platbou kartou, musel som nakonec zaplatit hotovostou.

Vedlajsi automat prave cistili.

Este mam trosku casu, to treba vyuzit na nalepenie nalepky na monumento life of electric.

Kedze je piatok, zbieha sa tu mladez a zacina popijat.

Soplaci 14rocny sa chovaju jak majsri sveta, taktiez vo vlaku.

Listok vo vlaku mi nik neskontroloval ani ho nikde nebolo treba oznacit.

Vypadavam totalne ko na mojej zel.stanici.

Ono som mal v plane, ze kuknem como aj z jedneho vrchola ale slnko ma riadne zmorilo.

Ulice v milane oproti como totalne vyludnene, v como to uz na vecer riadne zilo, tu nic.

Objavujem pizzeriu kde robia i kebab, davam ten.

Obsluha cela happy, ze ma neakeho zakaznika, zistuju odkial som. aaa czechoslovakia.

Na ubytku sprcha a relax v klime.

Na vecer este vybieham k vitaznemu obluku Arco della Pace.

Pri ubytku mam super zmrzlinaren ill massimo del gelato .

Vstupujem dnu, hned som napomenuty nech si dam rusku.

Su tu dve predavacky, jedna kasiruje prachy, druha kopcekuje zmrzlinu.

Taa obrovska a super chutna.

Prazdnymi ulicami sa dostavam na dohlad k vitaznemu obluku.

Tu kopa plnych restik. No samemu sa mi tam sadat nechce, tak si posedim pri obluku a ide sa nazad na ubytko.

Pri obluku dve policajne auta, co kontorluju situaciu.

V dialke pocujem futbalove pokriky, idem za nimi.

Prichadzam k totalne preplnenemu pils pubu , ludia stoja, sedia, piju a sleduju futbal. Bohuzial hra merda inter, tak znechutene odchadzam na ubytko prazdnymi nocnymi ulicami.

Cestou minam este jeden podobny pub.

Na ubytku spanok, zajtra pomotanie sa po milanskych kanaloch a smer letisko.

next destination vienna.

Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0385s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb