Madarsko - suhrn

Europe » Hungary
August 20th 2020
Published: September 27th 2020

Ak by som mal cestovat sam po tejto krajine, tak by to bolo pre mna sklamanie.

Krajina hlavne na mestsku turistiku, hory ziadne, zaujimavosti bez auta nedostupne.

Jedlo bolo v pohode, sklamali akurat povinne tringle v budapesti (ale zasa jedli sme len v tur.zonach)

Prekvapili vlaky, kde skoro v kazdom bolo super rychle wifi, ic vlaky kvalitne, obycajne uz klasika slovenske pred generacnou vymenou. Odporucam nakupovat listky cez web, kde je zlava az 20perc, cez appku 10 a cez automat 5. My sme kupovali vsetko cez automat na stanici, teda ak tam bol. appka mi nenasla vsetky vlaky a uz som sa tym dalej nezapodieval, web stranku sme neriesili, co bola chyba a mohli sme usetrit. Na dlhe trate bola vzdy rezervacia miesta

Bus tiez v pohode, obcas starsi typ ale pohoda.

Ludia zvacia priatelsky, v restikach obsluha na urovni, lepsejsie nez na svk.

V madarsku su orientovany hlavne na nemecku klientelu (mimo budapesti), co ma dost prekvapilo, nemecke menu, obsluha skoro vsade vedela nemecky.

Madarky velmi pekne.

Co sa tyka korony. Prakticky skoro nik rusky nenosil, ani vonku ani dnu (mimo supermarketu). Ziadne obmedzenia som nepocitil, ludia zili normalne i ked zakazy neake isto boli.

Budapest

Toto mesto asi nikdy nesklame. Za prijemneho pocasia staci kupit vinko a ist si sadnut k dunaju, k spievajucej fontane, ta je genialna v noci. Vyhlad z gelert v noci pekny. Restiky turisitcke ale jedlo kvalitne, chyba akurat povinne sprepitne. Doprava po meste bez problemova ci uz pesi, mhd. Cez vikendy cesta pod parlamentom je uzavreta pre auta, takze super. Szecheny kupele nesklamali, sauna, vonkajsie bazeny, free lehatka a to vsetko vdaka covidu len za 10€ na den. len skoda, ze zatvarali uz o 19/00, inak by sme sem sli na vecerne kupanie, takto sme tu boli len na ranne.

ubytko

flow hoste l - hostel blizko metra, staff pohodovy, dormy v pohode ale obcas niekde hapruje ac, wifi rychla, dve kuchyne, fajn lobby, kupelka spolocna, odporucam - cena 7€ / 8dorm

Eger

male namesticko, obrovsky hrad (neboli sme), minater (nestoji za navstevu), su tu aj kupele ale tie sme nenavstivili. Uplna bomba vsak bola navsteva Valley of the Beautiful Woman, inak povedane, udolicko kde su vinne sklipky, jednoznace odporucam ale len 1dcl v kazdom, inak clovek nezvladne navstevu viacerych. sem sa isto este vratim

ubytko

filsdeger royal panzio - fajn majitelia, poloha ok, dvojpostel s privat kupelkou, odporucam - 41€

Miskolc

tu sme sa zastavili len na chvilku, mestecko nas neocarilo, ist sem asi len kvoli jaskynnym kupelom, tie boli fajn pred par rokmi

Debrecen

ok mestecko ale aby sa sem clovek hnal cez cele madarsko to asi nie

ubytko

ditta panzio - poloha velmi dobra, majitelka v pohode, ciste, dvojpostel s privat kupelkou, odporucam - 51€

Szeged

prijemne prekvapnie, pekne namesticka, budovy, rieka, len bacha na jebnutych cyklistov. sem sa isto este vratim

ubytko

palma superior - ubytko trochu mimo centra ale zasa v kludnej lokalite. dvojpostel s privat kupelkou, odporucam - 32€

Pecs

tak toto mesto je pre mna cierny kon mojho tripu. Pekne namestie, kopa restik, barov, pekne stare budovy. Mali sme stastie na muzealny svetelny festival. To bolo genialne. Toto mesto jednoznacne odporucam

ubytko

ihome apartman 8.0 - malicky mezovitovy apartman dalej od centra ale fajn.kuchynka mala, kupelka tiez ale postel ok, i ked na poschodi - 35€

Heviz

mestecko cisto len na prirodne termalne jazero, inak tu nic zaujimave neni. vsetci tu hovoria nemecky, osadenstvo dochodci zvacsa

ubytko

markal aprt - kurevsky daleko od centra ale majitelia velmi priatelsky, kuchynka mala ale funkcna, odporucam - 34€

tihany

nic moc akurat fajn vyhlad na cely balaton z kopca. nic preco by sem mal clovek cielene ist i ked pod kopcom boli plaze

Nagykanizsa

skoda casu

Bélatelep a fonyode

odporucam zastavku a prejst sa popri balatone

Balaton....

jazero ozaj velke ale dovolenku by som si tu nevedel predstavit. more je proste more, k jazeru mozem ist aj tu na slovensku, trava, chatka, stan, opily ludia okolo

madarsko

zhruba 460€ za 11dni

Tot: 0.346s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 44; dbt: 0.1117s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb